رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ در خراسان شمالی برگزار شد + فیلم

بجنورد-ایرنا- رزمایش طرح ترافیکی در آستانه نوروز ۱۴۰۳ امروز (یکشنبه) در خراسان شمالی با حضور استاندار، فرمانده انتظامی و دستگاه های خدمات‌رسان استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دستگاه های خدمات رسان خراسان شمالی از جمله پلیس راه، راهداری و حمل و نقل جاده ای، جمعیت هلال احمر، اورژانس دانشگاه علوم پزشکی و آتش نشانی با حضور در این رزمایش آمادگی خود برای خدمات رسانی خود به مسافران نوروزی را به نمایش گذاشتند.

در این رزمایش تیم های خودرویی، موتوری و پیاده پلیس راه و راهور رژه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند همچنین راهداران با رژه ناوگان خود آمادگی خود برای خدمات رسانی به مسافران نوروز را اعلام کردند.

جمعیت هلال احمر استان هم در این رزمایش با به نمایش گذاشتن توان خودرویی و امداد هوایی خود نسبت به خدمات رسانی به مسافران و گردشگران عبوری از این خطه از کشور اعلام آمادگی کرد.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور و در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

به گزارش ایرنا، طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و ۳۴۳ کیلومتر است که ۱.۵۴ درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.

اکنون ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.

طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است که ۳.۶ درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه ۱۳ استان های کشور قرار گرفته است.

طول راه های شریانی استان هم ۶۳۷ کیلومتر است که ۱.۸ از راه های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha