۱۰ تیم پلیس راهور خراسان شمالی آماده خدمات در نوروز شد

بجنورد-ایرنا- سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: ۱۰ تیم از پلیس راهور استان برای خدمات رسانی به مسافران و شهروندان در نوروز ۱۴۰۳ آماده شدند.  

سرهنگ هادی پرویزیان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شمار پاس پیاده در طرح نوروز خراسان شمالی سه هزار و ۱۹۲ نفر است.

وی افزود: همچنین پلیس راهور استان با استفاده از توان ۶۰۸ گروه خودرویی و ۲۶۶ گروه موتوری آماده خدمات رسانی در طرح نوروز است.

سرهنگ پرویزیان خاطرنشان کرد: سه ایستگاه در بجنورد و در مجموع ۱۰ ایستگاه در استان به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات رسانی می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم رفع نقاط پرحادثه در مسیرهای استان افزود: شمار نقاط حادثه خیز شهرهای استان در ابتدای سال جاری ۳۲ نقطه بود که این رقم با پیگیری های پلیس راهور به ۲۵ نقطه کاهش یافت.

سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی خراسان شمالی یادآور شد: دستگاه های خدمات رسان از جمله فوریت‌های پزشکی (اورژانس)، جمعیت هلال احمر و آتش نشانی در طرح نوروز با پلیس راهور همکاری دارند.

وی افزود: در طرح نوروز ۱۴۰۲، یک حادثه منجر به فوت در استان ثبت شد که یک قربانی داشت.

سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: شمار حوادث رانندگی جرحی شهرهای استان در نوروز امسال ۱۱۲ فقره بود که در آن ۱۳۷ نفر مصدوم شدند.

وی گفت: در مجموع در طرح نوروز گذشته، ۷۵۷ فقره حادثه رانندگی در شهرستان‌های استان ثبت شد.

طرح نوروزی دستگاه‌های خدمات‌رسان از ۲۴ اسفند جاری آغاز می‌شود و تا نیمه فروردین سال آینده ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha