۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85414086
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن ملی در خوزستان

۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
کد خبر: 85414086
ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن ملی در خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در حال حاضر کار ساخت ۱۵ هزار واحد شروع شده همچنین زمین لازم برای ۵۴ هزار واحد دیگر تامین شده است.

به گزارش ایرنا مسعود بیات منش روز یکشنبه در آغاز عملیات اجرایی و آماده سازی ۵۴ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری سه هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت اظهار کرد: تعهد استان در بخش مسکن روستایی ۲۳ هزار واحد بوده که از این تعداد ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد تحویل متقاضیان شده است.

وی افزود: همچنین تعهد استان در بخش بافت های فرسوده، ۲۲ هزار واحد بوده که تاکنون ۱۳ هزار واحد به متقاضیان‌ واگذار شده است.

بیات منش گفت: تا به امروز یک‌هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در این دولت به بهره بردای رسیده و با احداث ۱۴ هزار واحد دیگر، بحث مسکن مهر برای همیشه در استان به پایان خواهد رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: با توجه به احداث ۱۰۰ هزار واحد در استان، تاکنون ۸۰ درصد مشکل تامین زمین برطرف شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح دهکده شهری و همچنین ۱۰ هزا و ۷۰۰ واحد در قالب مسکن روستایی ثبت و در مرحله واگذا ی به متقاضیان است.

بیات منش بیان کرد: زمین ۱۵ هزار واحد طرح جوانی جمعیت در استان تامین شده و امروز سه هزار واحد به متقاضیان واگدار خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: یک پنجم ثبت نامی‌های کشور در بحث طرح جوانی جمعیت، در استان خوزستان است که برای این موضوع باید ۲ هزار هکتار شناسایی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha