۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85414251
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سه سارق خفت گیر در البرز 

۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱
کد خبر: 85414251
دستگیری سه سارق خفت گیر در البرز 

کرج  - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر کرج، اعضای باند سه نفره سرقت به عنف که با ایراد صدمه به شهروندان اقدام به سرقت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.   

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" روز یکشنبه اظهار کرد : به دنبال وقوع یک فقره سرقت با شیوه خفت گیری توسط افراد ناشناس که با ایراد صدمه جدی به

مالباخته صورت گرفته بود، تیم ویژه ای در کلانتری ۲۲ مهرشهر برای شناسایی و دستگیری متهمان تشکیل شد.
وی افزود: ماموران با بررسی منطقه وقوع سرقت و به کارگیری شیوه های نوین پلیسی در کمتر از ۴۸ ساعت موفق به شناسایی سه سارق در این زمینه شدند و با هماهنگی مقام قضایی آن ها را دستگیر کردند.
هداوند اضافه کرد: در تحقیقات تکمیلی متهمان به ارتکاب بزه انتصابی اعتراف و تحقیقات جهت کشف سرقت های احتمالی به وقوع پیوسته از سوی متهمان ادامه دارد.


کشف محموله مواد محترقه خطرناک در محمدشهر کرج

دستگیری سه سارق خفت گیر در البرز 

جانشین فرمانده انتظامی البرز از کشف بیش از ۱۱ هزار عدد مواد محترقه و ۴۰ کیلوگرم مواد منفجره در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ" محمد نادربیگی" گفت: با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال لازم برای مقابله با خرید و فروش مواد محترقه خطرناک اتخاذ شده است.
وی افزود: در این راستا، پس از شناسایی محل نگهداری و فروش موادمحترقه خطرناک در منطقه محمدشهر کرج، با هماهنگی دستگاه قضایی ماموران پلیس کلانتری ۲۵ محمد شهر به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک واحد مسکونی ۱۱ هزار و ۱۴۵ عدد انواع مواد محترقه و بیش از ۳۹ کیلو منفجره کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: یک متهم نیز در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد.


دستگیری ۳۸ نفر از سرشبکه های ۲ شرکت هرمی در البرز

دستگیری سه سارق خفت گیر در البرز 

رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری ۳۸ نفر از اعضای ۲ شرکت هرمی طی ۷۲ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه "حکمت اله شجاعی" گفت: با توجه به آثار زیان بار فعالیت های شرکت های هرمی که باعث تضییع حقوق عموم افراد جامعه می گردد، طرح شناسایی و برخورد قانونی با شرکت های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز طی ۷۲ ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد.
وی با بیان اینکه در اجرای این طرح مأموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۸ نفر از اعضا و سرکرده های ۲ شرکت هرمی در سطح استان البرز شدند، گفت: دفتر محل فعالیت این افراد نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد.
شجاعی کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha