۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85414273
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل شرکت عمران پردیس: چهار هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل شده‌است

پردیس - ایرنا - مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: برای تحویل واحدها منتظر افتتاحات نیستیم و تاکنون در حدود ۴ هزار واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است.

به گزارش ایرنا، خلیل محبت خواه روز یکشنیه در حاشیه برگزاری آیین کاشت نهال در بوستان شبنم فاز ۵ شمالی مسکن مهر به مساحت چهار هزار ۶۳۰ مترمربع و به مناسبت هفته منابع طبیعی به خبرنگاران گفت: واحد های باقی مانده در مدت سه تا ۶ ماه به مالکان تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: تلاش کردیم که واحد ها را بدون نقص به مالکان تحویل بدهیم و مالکان توجه داشته باشند که نقص واحد ها به این معنی نیست که واحدها خالی باشند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: انشعابات آب، برق و گاز تا در ورودی بلوک ها رسیده و متقاضی پس از دریافت واحد باید برای دریافت انشعابات و ثبت به نام خودش اقدام کند.

محبت خواه خاطرنشان کرد: مالکانی که در منازل خود سکونت نکنند به منزله احتکار مسکن در نظر گرفته خواهد شد و واحدها به سازمان امور مالیاتی معرفی شده و تصمیماتی هم برای معرفی مالک جایگزین درآینده خواهیم گرفت.

وی ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی اظهار داشت: با همکاری سایر ارگانها مانند جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در فازهای مختلف عملیات کاشت انجام شد.

این مسئول اضافه کرد: سه هزار نهال از طرف اداره منابع طبیعی دریافت کردیم و ۲ هزار اصله نهال هم توسط شرکت عمران تامین و در فازهای مختلف کاشته شد.

محبت خواه گفت: فضای سبز در فازهای مختلف باید بر اساس سرانه استاندار اجرا و انجام شود و برای ایجاد فضای سبز در فازها به حداقل اکتفا نمی کنیم و تلاش می شود در تمام فازها سرانه های استاندارد در حوزه فضای سبز، ورزشی، خدماتی، بهداشتی و درمانی را برای ساکنان اجرا کنیم.

وی یادآرو شد: در فازهای ۸ و ۱۱ شاهد انبوه آپارتمان و ساختمان هستیم و باید همراستای ساخت و ساز به فکر توسعه فضای سبز همگام با ساختمان سازی باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه در فازهای جدید ۱۱، ۸، ۵، ۹ تاکنون ۶ بوستان احداث شده است، گفت: در بازنگری جامع شهر پردیس توسعه فضای سبز درنظر گرفته شده است تا فضای سبز دراین فازها به حد استاندارد برسد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس: چهار هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل شده‌است

در این مراسم از نخبه های علمی، ورزشی و آموزشی ساکن در مساکن مهر تجلیل شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha