۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85414957
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های مسابقات ورزشی آتش نشانان بنادر و صنایع بوشهر معرفی شدند

بوشهر-ایرنا- برترین‌های نخستین دوره مسابقات نوین عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر و صنایع بوشهر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دوره از رقابت‌ها با هدف بزرگداشت ۱۸ اسفندماه روز بوشهر ( سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت) با حضور ۱۸ تیم پنج نفره در مجموعه ورزشی شهدای خلیج فارس برگزار شد.

براساس دستورالعمل رقابت‌ها تیم‌های شرکت کننده در آیتم‌های جهانی با یکدیگر رقابت کردند که در بخش تیمی منتخب بنادر شمالی کشور، پتروشیمی زاگرس و بندر بوشهر " الف " به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی زیر ۳۰ سال محمد فضل از پتروشیمی زاگرس، رضا انصاری از منتخب شمال و مصطفی بهرام زاده از بوشهر "الف" به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

همچنین در رده سنی ۳۱ تا ۳۵ سال حسن یلا از منتخب شمال، رضا رضائیان از پتروشیمی زاگرس و ساسان مویدی از بوشهر " الف" به رتبه‌های نخست تا سوم دست پیدا کردند.

در رده سنی ۳۶ تا ۴۰ سال سجاد آشوری از هرمزگان، ابراهیم حیدری از منتخب بنادر شمال کشور و سعید هدایت نیا از بوشهر "الف" به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

در رده سنی مثبت ۴۰ سال نیز فرزین بازیار از پتروشیمی زاگرس، علی مشیری از شهرداری بوشهر "الف" و حسین مطوری از خوزستان به ترتیب رتبه‌های نخست، دوم و سوم رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روز دوشنبه در آیین اختتامیه رقابت‌ها اظهار کرد: وجود استرس و اضطراب جبران ناپذیر در ماموریت ها نشان سختی و مشقت‌های فراوان کار آتش نشانان است.

محمد شکیبی نسب افزود: برگزاری سمینار آموزشی و نخستین دوراپه مسابقات نوین عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان بنادر و صنایع بوشهر فرصت بسیار خوبی برای ارتقا آمادگی جسمانی و سطح دانش تخصصی آنان است.

وی اظهار امیدواری کرد بندر بوشهر در سال آینده نیز بتواند همانند امسال مسابقات آتش‌نشانان بنادر کشور را در بالاترین سطح ممکن و براساس استانداردهای جهانی میزبانی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha