۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85415041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تشدید نظارت و بازرسی از انبارها و مراکز توزیع اقلام اساسی البرز

کرج – ایرنا – مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی از انبارها و مراکز توزیع اقلام اساسی در این استان از ابتدای هفته جاری با رمز «یا امیرالمومنین (ع)» آغاز شد.

«مجید راستگو» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح تشدید نظارت و بازرسی به صورت سراسر کشوری اجرا می شود، افزود: در اجرای این طرح بازرسانی از دستگاه های نظارتی همچون تغزیرات حکومتی و بسیج اصناف نیز حضور دارند.

وی اظهار کرد: این طرح به منظور نظارت بر تامین و توزیع کالاهای اساسی، واحدهای تولیدی و گلوگاه های تولید همچون کارخانه ها، سردخانه ها و کشتارگاه‌ها با حضور هشت تیم در ۲ نوبت صبح و عصر انجام می شود.

راستگو در مورد نظارت بر کالاهایی که بیشتر در ماه مبارک رمضان مورد استفاده قرار می گیرند، گفت: توزیع خرما، قند و شکر در بازار رصد شده ضمن اینکه بر توزیع شکر با قیمت دولتی برای تولیدکنندگان مواد غذایی مرتبط همچون شیرینی فروشی ها برای تولید زولبیا و بامیه نظارت می شود.

وی افزود: یکی از اولویت‌های مهم جهاد در حوزه فعالیت خود شکایت‌های مردمی است که بلافاصله رسیدگی می‌شود که مردم در صورت مشاهده تخلف یا شکایاتی می توانند موضوع را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا به صورت فوری مورد رسیدگی قرار گیرد.

مدیر بازرسی جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه اجرای این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: مشکلی درتامین و توزیع کالاهای اساسی دربازار نداریم و تمام تلاش مدیریت بازرسی افزایش نظارت وبازرسی بر نحوه تامین وتوزیع و ایجاد آرامش درتوزیع کالاهای اساسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha