طرح نوروزی پلیس در فارس آغاز شد

۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85415101
طرح نوروزی پلیس در فارس آغاز شد

شیراز-ایرنا-طرح نوروزی پلیس برای سال ۱۴۰۳ از ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، معاون امنیتی و سیاسی استانداری فارس دوشنبه در آیین آغاز طرح نوروزی پلیس فارس گفت: پلیس تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ همراه مردم خواهد ماند و با انضباط بخشی در صدد است تا اقلیت قانون شکن را کنترل کند تا در چهارچوب قانون حرکت کنند لذا پلیس و سبز پوشان و سبز قامتان نیروی مقتدر انتظامی برای توسعه امنیت پایدار در کنار مردم و مسافرین ایستاده اند.

اسماعیل قزل سفلی با اشاره به اینکه استان فارس چهار فصل است افزود: استان فارس دارای بیش از سه هزار آثار ثبت شده تاریخی است که با وجود امامزادگان به خصوص سومین حرم اهل بیت(ع) مقصد گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود و در این ایام که امسال با ماه مبارک رمضان همزمان است همه دستگاه‌های اجرایی و انتظامی این استان در خدمت مسافران خواهند بود.

قزل سفلی به ایجاد مجتمع های رفاهی بین راهی اشاره کرد و گفت: مجموعه راهداری با ایجاد ۶۳ مجموعه خدمات مجتمع رفاهی و ۵۲ راهدارخانه فعال آماده خدمات رسانی است همچنین هلال احمر در بیش از ۱۱۳ نقطه استان فارس در طرح سفیران سلامت آمادگی برای راهنمایی مسافران دارد.

معاون امنیتی و سیاسی استانداری فارس ادامه داد: مجموعه علوم پزشکی نیز با آمادگی بیمارستان ها و پزشکان متخصص و فوق متخصص آمادگی لازم را ایجاد کرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این آیین گفت: همه سازمان‌ها در استان فارس پای کار هستند و حوادثی که در سراسر کشور رخ می‌دهند که کمتر از ۱۰ درصد به دلیل خواب آلودگی رانندگان است و از همین اقلیت درخواست داریم که قانون را رعایت کنند و در غیر اینصورت اعمال قانون می‌شوند.

سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی ادامه داد: در ترددها به خصوص چهارشنبه آخر سال که در پیش رو است ۲۵ دستگاه خوردو نامحسوس در محورهای پرتردد، ۲۲ ایستگاه پلیس راهور ۱۰۷ گشت خوردویی، ۱۲ گشت موتوری ۲۶۹ نفر گشت پیاده ۵۹۰ نفر روزانه در هر شیفت در خدمت مردم خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha