۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85415175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از پنج هزار پورت اینترنت پرسرعت در روستاهای قروه نصب شد

سنندج- ایرنا- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: پنج هزار و ۸۷۸ پورت اینترنت پرسرعت منصوبه در هفت روستای شهرستان قروه وجود دارد که حدود ۳۸۴ پورت آن در هفته جاری ظرفیت سازی شده است.

آزاد حکمت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر در روستاهای کنگره، میهم علیا، بهارلو، شکوه آباد، دلبران، آقبلاغ و مرکز مصطفی خمینی پنج هزار و ۸۷۸ پورت ADSL ایجاد و ظرفیت سازی شده است.

وی با بیان اینکه توسعه پورت‌های اینترنت پرسرعت مخابرات در نقاط روستایی از اهداف و برنامه های کاری در راستای ارائه سرویس به مشتریان ساکن در نقاط روستایی در کوتاه ترین زمان است، گفت: از مجموع پورت های دایر شده پنج هزار و۲۴۶ پورت آن به متقاضیان واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: سیستم مراکز یاده شده، بوسیله فیبر نوری و بر بستر انتقال سیگنالیگ و سرویس Voice با مرکز وحدت شهرستان قروه دارای ارتباط و برقرار است.

وی در ادامه به اجرای عملیات توسعه ای شبکه تلفن ثابت در ۲ روستای شهرستان قروه اشاره کرد و افزود: پروژه ایجاد مرکز مستقل مخابراتی در فولاد ایریتک از توابع این شهرستان با نصب تجهیزات لازم و ظرفیت سازی ۶۴ خط تلفن ثابت اجرا شده است.

حکمت یادآور شد: در روستای میهم علیا نیز با توسعه ۳۲ خط تلفن ثابت، ظرفیت خطوط شبکه تلفن ثابت در این روستا به ۳۲۰ مورد ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: پروژه ها و عملیات‌های مختلفی برای توسعه و ارتقا زیرساخت های مخابراتی در نقاط روستایی استان تدوین و در دست اقدام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha