آماده‌باش کامل آتش‌نشانان کرمانشاه برای چهارشنبه آخر سال

کرمانشاه- ایرنا- رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه گفت: تمهیدات لازم برای برپایی هرچه بهتر مراسم چهارشنبه آخر سال در کرمانشاه اندیشیده شده و تمام نیروهای آتش‌نشان در آماده باش کامل هستند.

غلامرضا رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۷۰ نفر از نیروهای آتش‌نشانی در شهر کرمانشاه برای این مراسم در آماده باش هستند تا در صورت بروز حادثه خود را در کمترین زمان ممکن به محل برسانند.

وی با بیان اینکه ۱۱ ایستگاه و ۵۷ دستگاه خودرو نیز در اختیار این نیروها برای انجام ماموریت قرار دارد، از شهروندان خواست تا کودکان و نوجوانان خود را از استفاده از تمام مواد محترقه غیرمجاز منع کنند.

رضایی افزود: شهروندان از بالن های آرزو استفاده نکنند زیرا این بالن ها می تواند هنگام بالا رفتن یا فرود آمدن موجب آتش سوزی در منازل مردم شوند؛ همچنین در محیط های بسته و نزدیک به خودروها نیز از برپایی آتش خودداری کنند.

رییس سازمان آتش نشانی کرمانشاه در ادامه گفت: شهروندان از ترددهای غیر ضرور در سطح شهر اجتناب کنند و در صورت تردد در این شب حتما شیشه های خودرو خود را بالا دهند.

رضایی همچنین تاکید کرد نگهداری کپسول آتش نشانی در داخل خودرو یا منزل برای اطفاء حریق می تواند در صورت بروز حادثه بسیار موثر باشد.

به گزارش ایرنا، در سال گذشته ۱۷۱ نفر در مراسم چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند که ۱۳۶ نفر آنها مرد و ۳۵ نفر نیز زن بودند؛ پارسال استان کرمانشاه بعد از تهران، آذربایجان شرقی و فارس از نظر تعداد مصدومان استان چهارم کشور بود.

امسال چهارشنبه سوری در تقویم شمسی سال ۱۴۰۲ برابر با روز سه شنبه ۲۲ اسفند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha