تردد از گردنه‌های چری و شاه‌منصوری کوهرنگ فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

شهرکرد - ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به آغاز بارش برف و باران تردد از گردنه‌های چری، شاه‌منصوری فقط با استفاده از زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

روح الله غلامی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اکنون بارش برف در گردنه‌های چری و شاه‌منصوری، میانکوه - اردل، فارسان - کوهرنگ و در مابقی محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری بارش باران گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: براساس گزارش دوربین‌های نظارت تصویری تمام راه‌های ارتباطی استان با وجود بارش برف و باران باز و تردد به صورت عادی و روان است.

غلامی از تمام رانندگان جاده‌ای استا ن درخواست کرد: برای تردد از محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون تمام ۴۵۰ نفر نیروی انسانی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان‌ مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

غلامی گفت: همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، سامانه ۱۴۱ در خدمت رانندگان و مسافران است.

به گزارش ایرنا، پیشتر اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه بارشی به استان در روز دوشنبه خبر داده بود؛ این سامانه بارشی تا پایان وقت روز دوشنبه فعال است و همه نقاط استان به ویژه شهرستان‌های اردل و کوهرنگ را در برمی‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha