تمهیدات کمیسیون ورزشی استان برای دربی ۱۰۳ تهران

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه شهرآورد ۱۰۳ پایتخت راس ساعت ۲۰ چهارشنبه برگزار می‌شود، از اتخاذ تمهیدات ویژه برای برگزاری این مسابقه در کمیسیون ورزشی استان خبر داد.

سیدکمال سادات روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: تمهیدات لازم برای دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس موسوم به شهرآورد پایتخت دیده شده و این مسابقه راس ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

وی در مورد ظرفیت پذیرش تماشاگران شهرآورد ۱۰۳ هم گفت: در این زمینه هر چقدر ظرفیت ورزشگاه باشد با رعایت تمامی پروتکل‌ها، بلیت فروشی انجام و پذیرش تماشاگر خواهیم داشت.

سادات افزود: به منظور رفاه حال تماشگران این مسابقه حساس و پرطرفدار پایتخت هماهنگی لازم برای سرویس دهی اتوبوس و مترو تا ساعت ۲۴ انجام شده است.

وی در مورد تمهیدات ترافیکی این مسابقه هم گفت: ماموران پلیس راهور در این زمینه به صورت فعال در مبادی منتهی به ورزشگاه حضوری فعال خواهند داشت و به روان سازی ترافیک و تسهیل عبور و مرور کمک می‌کنند.

سادات اضافه کرد: همچنین تمامی ظرفیت پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی برای خودروهای تماشاگران اختصاص یافته است.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای روشنایی معابر و خیابان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی اتخاذ شده است تا تماشاگران با نهایت آسایش و آرامش خود را به ورزشگاه برسانند، یادآور شد: اجرای برنامه‌های فرهنگی قبل از مسابقه و زمان بین دو نیمه هم با توجه به ماه مبارک رمضان به معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان سپرده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha