اسکان مسافران نوروزی در مدارس چهارمحال و بختیاری با حفظ حرمت ماه رمضان باشد

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه امسال عید نوروز و ماه رمضان همزمان شده است اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان با حفظ حرمت و شان ماه مبارک باشد.

به گزارش ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: همچنین در خصوص چهارشنبه آخر سال به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی شود که نسبت به رفتار فرزندان خود مراقبت‌های لازم را داشته باشد تا شاهد حادثه ناگواری در این رابطه باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص برگزاری آزمون‌های سال آینده آموزش و پرورش نیز گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها برای برگزاری مطلوب این آزمون‌ها با آموزش و پرورش همکاری کنند.

وی بهره‌گیری از ظرفیت اولیا و مربیان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: نیاز امروز جامعه به ویژه نسل‌های جوان و نوجوان، امیدآفرینی است و می‌توان با کمک در جهت تحقق این مهم گام‌های بزرگی برداشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از اینکه لباس فرم دانش‌آموزان هر سال تغییر می‌کند، نیز اظهار داشت: تا جایی که امکان لباس فرم دانش‌آموزان تغییر نکند چراکه تامین لباس در هر سال هزینه‌هایی برای خانواده‌ها به دنبال دارد.

حسین‌میرزایی یادآور شد: زیبنده نیست در استان بازمانده از تحصیل داشته باشیم از همین رو در این خصوص نیز تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از همکاری آموزش و پرورش در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد و گفت: اولین استانی بودیم که یکسال قبل از انتخابات ستاد مربوطه را تشکیل و برنامه‌ریزی‌های را انجام دادیم و یک فرایند زمانبر و سخت و دشوار را طی کردیم تا به ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ رسیدیم و در خصوص چهار راهبرد مدنظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت برنامه تدوین کردیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به اذعان کارشناسان هر چهار راهبرد در استان عملیاتی شد و این را مدیون فضل و عنایت الهی، مشارکت و همراهی مردم و تلاش دستگاه‌ها و عوامل دخیل در برگزاری انتخابات هستیم.

به گزارش ایرنا، بیش از ۱۹۴ هزار دانش‌آموز در حدود ۲ هزار و ۸۰۰ فضای آموزشی مشغول فراگیری علم و دانش در چهارمحال و بختیاری هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha