ساخت هنرستان ۹ کلاسه در بندرخمیر هرمزگان آغاز شد

بندرعباس - ایرنا - ساخت هنرستان ۹ کلاسه فاطمه الزهرا(س) بندرخمیر شامگاه دوشنبه با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان و جمعی از مسئولان فرهنگی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی این فضای آموزشی اظهار کرد: هنرستان فاطمه الزهرا(س) در قالب ۹ کلاس درس با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی هرمزگان و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث می شود.

مهدی باوقار زعیمی افزود: این فضای آموزشی با زیربنایی افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در شهرستان بندرخمیر احداث می شود که مرحله نخست شامل یک هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای آموزشی است.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این فضای آموزشی ۲۲۵ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد برخورار می شوند.

ساخت هنرستان ۹ کلاسه در بندرخمیر هرمزگان آغاز شد

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان همچنین در مراسم بهره‌برداری از مدرسه مریم میرزاخانی بندرخمیر نیز اظهار کرد: این مدرسه با زیربنایی افزون بر ۵۵۴ مترمربع توسط اداره کل نوسازی مدارس و با مشارکت خیر با اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال در بندرخمیر احداث شده است.

به گفته وی این مدرسه در قالب ۶ کلاس درس است که با بهره برداری از این مدرسه ۱۵۰ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در بندرخمیر برخوردار می‌شوند.

به گزارش ایرنا، ۴۳۶ هزار و ۹۹۸ دانش آموز در سه هزار و ۵۰۰ مدرسه در قالب ۱۸ هزار و ۳۴۷ کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha