۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۰۳
کد خبر: 85415725
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سومین حرم اهل بیت(ع) در آستانه میهمانی خدا غبارروبی شد

شیراز - ایرنا - حرم مطهر احمدبن موسی (ع) در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان غبارروبی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آستان احمدی شاهچراغ (ع) به عنوان قلب شیراز، ماه‌های رمضان روزها و شب‌های پر رفت‌وآمدتری را شاهد است؛ بسیاری از مردم این شهر ترجیح می‌دهند، ماه میهمانی خدا، نمازشان را به جماعت در این آستان مقدس بخوانند و دست‌کم این روزها را بیشتر از معنویت حرم بهره‌ ببرند.

اما شبهای قدر شیراز بیش از همه، حرم مطهر شاهچراغ (ع) میزبان مومنانی است و صحن و سرای این آستان روحانی مملو از جمعیتی می‌شود که در حرم سوم اهل بیت تا سحر به راز و نیاز می‌پردازند.

سومین حرم اهل بیت در آستانه میهمانی خدا غبارروبی شد

نکته متفاوت امسال، همزمانی کامل تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان است که از فردا ۲۲ سه شنبه اسفندماه آغاز می‌شود و سفر زیارتی و سیاحتی به شیراز احتمالا گزینه مناسب بسیاری از مردم سراسر ایران اسلامی خواهد بود.

نکته دیگر اینکه با مطرح شدن مثلث نور در ادبیات گردشگری ایران، قرار است رونق گردشگری فارس با محوریت حرم مطهر شاهچراغ (ع) بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و در ۲ رویداد نمایشگاه گردشگری شیراز و تهران نیز ارائه خوبی شد و اکنون همزمانی تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان نقطه عطفی در این برنامه‌ریزی است.

سومین حرم اهل بیت در آستانه میهمانی خدا غبارروبی شد

.

امروز در آستانه‌ فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، آیین‌ معنوی‌ غبارروبی حرم مطهر و مضجع‌ منور و شریف‌ حضرت احمدبن موسی الکاظم (ع) با حضور خدام حضرت برگزار شد تا قلب شیراز آماده میزبانی از زائران پرشمار خود شود.

شاهچراغ (ع) امسال هم از فردا میزبان نشست‌های جزءخوانی و دیگر برنامه‌های قرآن محور در ماه نزول کلام‌الله است که جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha