۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۰۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85415842
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انفجار مواد محترقه ۲ نوجوان زنجانی را راهی بیمارستان کرد

زنجان - ایرنا - رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: در پی انفجار مواد محترقه دست ساز دریکی از مجتمع های شهر زنجان ۲ پسر ۱۵ ساله زنجانی روانه بیمارستان شدند.

داریوش تقی لو روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال انفجار مواد محترقه دست ساز در مجتمع رضوان زنجان ۲ نوجوان از ناحیه صورت دچار سوختگی درجه ۲ شدند که بعد از اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافتند.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی ها ۱۴ بیمارستان و ۶۳ پایگاه اورژانس این استان در چهارشنبه آخر امسال آماده پذیرش و امداد رسانی به مصدومین احتمالی است.

این مسوول یادآور شد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده مصدومین احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال، در بیمارستان های آیت الله موسوی و ولیعصر (عج) زنجان به عنوان بیمارستان‌های مرجع استان پذیرش و درمان خواهند شد.

وی اظهار داشت: همچنین علاوه بر بیمارستان ولی عصر(عج) زنجان خدمات مربوط به حوادث چشم در بیمارستان‌های آیت الله موسوی، الغدیر و امدادی ابهر نیز ارائه خواهد شد.

رییس اورژانس زنجان خاطرنشان کرد: اورژانس زنجان روز سه شنبه پنج آمبولانس را از ساعت ۱۲ ظهر تا نیمه های شب در اماکن و مناطق پرتردد مستقر خواهد کرد که این مهم در سایر شهرستان‌های استان نیز انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha