۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85416175
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

راه اندازی ۸۵ زمین چمن مصنوعی در لرستان

۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳
کد خبر: 85416175
راه اندازی ۸۵ زمین چمن مصنوعی در لرستان

خرم آباد _ ایرنا _ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۸۵ زمین چمن مصنوعی در این استان در قالب طرح شهید سلیمانی راه اندازی می شود که تاکنون ۴۵ طرح از این مجموع تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا عزتی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران بیان کرد: برای اجرایی سازی ساحت زیست بدنی دانش آموزان استان نبود فضای کافی و تجهیزات ورزشی در استان بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اظهار داشت: طی این دوره در قالب طرح شهید سلیمانی موفقیت های زیادی کسب شد که در این راستا افزایش فضای ورزشی و تبدیل به احسن این فضاها با اولویت مناطق محروم در اولویت بوده است.

عزتی ادامه داد: طرح های حاج قاسم سلیمانی در لرستان متعدد هستند ، احداث ۸۵ زمین چمن مصنوعی در این راستا پیش بینی شده که تاکنون ۴۵ زمین تکمیل شده است.

وی عنوان کرد: ۱۹ کلاس درس تربیت بدنی، هشت کف پوش، ۶ زمین ساحلی و پنج سالن ورزشی سقف بلند نیز در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به ایجاد اتاق بهداشت در این اداره کل گفت: ۴۸ اتاق بهداشت با اعتبار ۲ میلیارد ریال سال گذشته و ۸۰ اتاق بهداشت نیز با چهار میلیارد ریال امسال ایجاد و تجهیز شد.

عزتی با اشاره به برگزاری جشنواره سفیران سلامت در سال ۱۴۰۱ و کسب رتبه نخست کشور و نشان انگشتری توسط سفیر سلامت استان یادآور شد: سه عنوان برتر توسط اداره سلامت و تندرستی نیز کسب شده است.

وی ادامه داد: ۱۶ کارگاه آموزشی حضوری و وبیناری و ۳۴ کارگاه توانمندسازی در حوزه تربیت بدنی نیز امسال برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه اعتبارات خارج از دستگاه در این حوزه جذب شده است، عنوان کرد: سال گذشته در قالب ماده ۲۳ بیش‌ از ۱۳۰ میلیارد ریال و امسال ۲۴۰ میلیارد ریال، ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبار نمایندگان دریافت شده و در بحث سه درصد حال از درآمد نفت خام نیز ۱۵۰ میلیارد ریال جذب شده است.

عزتی با اشاره به اینکه از محل مصوبات سفر وزیر آموزش و پرورش نیز ۱۰۰ میلیارد ریال جذب شد، اضافه کرد: مجموع اعتبارت خارج از دستگاه ۵۶۵ میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره تخلف چند نفر از کارکنان این اداره کل در حوزه انتخابات افزود: هشت نفر در این راستا تحویل مراجع قانونی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اظهار داشت: این افراد به سازمان بازرسی و هیات تخلفات اداری و دادستانی معرفی و امروز رای چهار نفر قطعی و تنزل پست گرفتند.

عزتی تاکید کرد: بیان واقعیت ها کمک به این دستگاه است و هر آنچه که هیات تخلفات اداری رای دهد، اجرا و هیچگونه جانبداری از نامزدهای انتخابات نشده است.

وی با اشاره به موضوع مسمومیت چند کودک در یکی از مهد کودک های شهر خرم آباد اظهار کرد: هنوز جواب آزمایش قطعی نشده است و کودکان مسموم شده در شرایط خوبی قرار دارند.

عزتی گفت: آموزش و پرورش نیازمند زمین فوتبال اردوگاه آیت الله کمالوند است و امکان عقد قرارداد برای باشگاه خیبر وجود ندارد و این سالن نیازمند دانش آموزان است.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش لرستان ۴۰۰ هزار نیرو و دانش آموز دارد و فضاهای موجود نیز با اولویت باید در اختیار دانش آموزان و فرهنگیان قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha