۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
کد خبر: 85416316
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف فرآورده‌های نفتی در خراسان رضوی ۴۰ درصد افزایش یافت

مشهد-ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: حدود هفت میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی و ۵۲۵ میلیون متر مکعب گاز سی.ان.جی از ابتدای امسال تاکنون در این منطقه مصرف شده که افزایش ۴۰ درصدی نسبت به پارسال دارد.

علی اصغر اصغری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مشهد، یکی از شلوغ‌ترین شهرهای زیارتی و گردشگری در ایران است و نوروز و تعطیلات اوج شلوغی این شهر بزرگ به حساب آمده و این امر وظیفه و تعهد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی را به منظور سوخت‌رسانی مطلوبتر و خدمتگزاری بهتر چند برابر می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی با ۱۶۰ باب جایگاه عرضه انواع فرآورده مایع و ۱۳۵ باب جایگاه CNG دارای تائیدیه استاندارد و استقرار یک باب جایگاه سیار در مشهد و یک باب در شهرستان درگز و همچنین پنج واحد ماشین سوخت‌رسان سیار برای شرایط بحرانی و کسب آمادگی لازم برای تامین سوخت، شرایط لازم و مطلوب را برای زائران امام رضا (ع) فراهم کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی اظهار کرد: این منطقه با پایش و بررسی و رصد همه موارد مربوط به مجاری عرضه از قبیل عملیات جایگاه‌ها، کنترل کمی و کیفی فرآورده ها، موارد مرتبط با سامانه هوشمند سوخت، پیشنهادها، انتقادها و شکواییه‌های مردمی، موارد مربوط به ایمنی و نظافت نمازخانه ها، جایگاه و سرویس‌های بهداشتی و رفع هرگونه ذخیره مطمئن بنزین، نفت‌گاز، گاز مایع، نفت سفید و سوخت هواپیما برای ایام مذکور برای استقبال از زائران و مسافرانی که عازم شهر مشهد هستند، آمادگی لازم را دارد.

اصغری بیان کرد: برنامه‌ریزی لازم جهت کشیک ایام نوروز در ستاد این منطقه، نواحی تابعه، پیمانکاران سامانه هوشمند سوخت، تعمیرگاه‌های فنی مجاز و کلیه مراکز مرتبط با تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی در منطقه خراسان رضوی نیز انجام شده است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش خدمات خود دارد.

دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی زیر پوشش خدمات ۲ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه و منطقه سبزوار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha