۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85416345
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پسماندهای قابل اشتعال را جمع‌آوری کنند

دماوند - ایرنا - رئیس اداره محیط زیست شهرستان دماوند با اشاره به برنامه‌های چهارشنبه آخرسال، گفت: شایسته است شهرداری ها و دهیاری ها پسماندهای قابل اشتعال را جمع‌آوری کنند.

به گزارش ایرنا، نقی میرزاکریمی روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: متاسفانه هرساله شب چهارشنبه سوری با پسماند سوزی و تشدید آلودگی هوا و آلودگی صوتی مواجه هستیم و سوزاندن برخی پسماندها مانند لاستیک و پلاستیک ها و مواد شیمیایی به سلامت مردم آسیب می زند.

وی ضمن اعلام آماده باش یگان حفاظت این اداره، از شهرداری‌ها و دهیاری ها خواست تا نسبت به جمع آوری پسماندهای قابل اشتعال اقدام نموده و آتش نشانی ها جهت اطفای پسماند سوزی ها آماده باش باشند.

میرزاکریمی خاطرنشان کرد: با ناهنجاری های چهارشنبه سوری علاوه بر آسیب به خود و سلب آسایش و آرامش مردم با ایجاد آلودگی صوتی در آستانه عید نوروز پرنده‌های زیبای شهرمان را از شهر بیرون نکنیم.

آمادگی برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در شهر دماوند

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند از آمادگی این اداره برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در سه منطقه عملیاتی شهر دماوند خبر داد.

محمد علیپور نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه با انجام اقداماتی از جمله ارائه آموزش‌های ایمنی و آتش‌نشانی در مدارس، سطح خطرپذیری شهر دماوند در سال گذشته کاهش پیدا کرد.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند اظهار داشت: امسال هم طبق برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته، علاوه بر مسائل آموزشی و توزیع اوراق ایمنی و آتش‌نشانی بین مدارس و مراکز مختلف، تیم‌های عملیاتی جهت خدمات‌رسانی به هنگام در سه منطقه عملیاتی شهر دماوند مستقر خواهند بود.

وی اظهار امیدواری کرد شهروندان با رعایت اصول و ضوابط ایمنی، تجربه شاد و نشاطی در کنار خانواده داشته باشند و آماده استقبال از بهاری ایمنی شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha