۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۵۹
کد خبر: 85416495
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

شهر اراک با ۳۴ المان نوروزی به استقبال بهار می‌رود

اراک - ایرنا - معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت: ۳۴ المان نوروزی برای استقبال از بهار و سال جدید در این شهر تدارک شده که در حال نصب است.

محمود افتخاری فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۱۵ المان در نظر گرفته شده جدید است و ۱۹ المان از سال‌های گذشته نوسازی شده است.

وی با بیان اینکه، برای تهیه ۱۵ المان جدید، بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: المان‌های نوروزی در تمام مناطق شهر اراک نصب می‌شود و تنها مختص مرکز شهر نیست.

معاون سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک ادامه داد: نورپردازی به مناسبت سال جدید برای نخستین بار در این شهر به صورت ویژه در نظر گرفته شده و برخی از آنها نیز نصب و بقیه تا قبل از اتمام سال جاری انجام می‌شود.

افتخاری فرد اظهار کرد: گوی‌های نورانی در خیابان شهید بهشتی، مکعب‌های نورانی در پیاده‌راه امیرکبیر، خورشیدهای نورانی در چهارراه دکتر حسابی و خیابان شهید شیرودی، ۱۶ هزار ریسه‌ آبشاری هفت رنگ در بلوار دروازه تهران، مرکز شهر و خیابان شهید رجایی و ۴۰ تصویرتاپ سه بعدی در پیاده راه امیرکبیر، میدان شورا، چهار راه دکتر حسابی و چهارراه ولیعصر(عج) اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: همه تلاش‌ها در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک برای ارایه خدمات مطلوب به مردم و استقبال خوب از بهار اندیشیده شده است.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۵۸۰ هزار نفر جمعیت ساکن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha