معرفی هتل مارینا پارک کیش _ امکانات و رستوران

هتل ماریناازهتل های 5 ستاره درکیش است که امکانات بسیار مجهز ولوکسی رابرای مهمانان ارائه می‌دهد.از خدمات وامکانات هتل‌ مارینا پارک کیش می‌توان به ماساژ،مرکزخرید، کافی‌شاپ، رستوران‌، خدمات باربری و خانه‌داری، سالن ورزشی، استخر و سونا، خدمات تهیه بلیط، زمین تنیس و پارکینگ اشاره کرد.

هتل مارینا کیش در سال 1390 افتتاح شده است که دارای بنای 2 طبقه بوده و در کل حدود 186 باب اتاق دارد. موقعیت مکانی خوب هتل سبب شده تا مسافرین بتوانند به بازدید از اماکن دیدنی نزدیک هتل مارینا پارک کیش چون ساحل سیمرغ، پارک ساحلی مرجان و پارک دلفین‌ها بپردازند. امکانات لوکس این هتل سبب شده تا بسیاری از مسافران در هنگام سفر به جزیره کیش در هتل مارینا کیش اقامت کنند. هزینه اقامت در این هتل در مقایسه با هتل‌های 1 الی 4 ستاره کیش کمی بالا است، اما در قبال این هزینه می‌توانید اقامتی بدون‌نقص و خاطره‌انگیز را در آن تجربه کنید.

امکانات کلی هتل مارینا کیش

هتل مارینا از هتل های 5 ستاره در کیش است که امکانات بسیار مجهز و لوکسی را برای مهمانان ارائه می‌دهد. از خدمات و امکانات هتل‌ مارینا پارک کیش می‌توان به ماساژ، مرکزخرید، کافی‌شاپ، رستوران‌، خدمات باربری و خانه‌داری، سالن ورزشی، استخر و سونا، خدمات تهیه بلیط، زمین تنیس و پارکینگ اشاره کرد. برخی امکانات هتل چون استخر، سالن ورزشی و زمین تنیس شامل هزینه جداگانه هستند. در این هتل صبحانه و وعده ناهار به صورت رایگان سرو می‌شود که در صورت علاقه می‌توانید در رستوران‌های هتل غذایی لذیذ را میل نمایید.

رستوران لوتوس هتل مارینا کیش

رستوران لوتوس از بهترین رستوران‌های این هتل‌ محسوب می‌شود که در طبقه پنجم هتل قرار گرفته است. در هتل مارینا کیش برای مهمانان هتل‌ صبحانه رایگان ارائه می‌شود، اما شما می‌توانید یک روز صبحانه خود را در رستوران لوتوس میل‌ کنید. البته اگر در این هتل اقامت نداشته باشید می‌توانید میزی را در رستوران آن رزرو کنید و در ساعت مشخصی برای صرف وعده غذایی ناهار یا شام به این رستوران مراجعه کنید.

در رستوران لوتوس انواع غذاهای ایرانی چون انواع کباب و خورشت، انواع غذاهای دریایی، انواع پیش‌غذا و غذاهای بین‌المللی، انواع دسر و انواع نوشیدنی سرو می‌شود. این رستوران چشم‌انداز رویایی روبه دریای جنوب دارد که بدون‌شک تماشای این نما، خالی از لطف نخواهد بود. ناگفته نماند که در این رستوران آشپزان‌ ماهری مشغول به کار هستند که برای طبخ غذا از مواد اولیه درجه یک و تازه استفاده می‌کنند. بالا بودن کیفیت غذاهای رستوران لوتوس کیش باعث کسب رضایت افراد با هر نوع ذائقه‌ای می‌شود.

مجموعه آبی هتل مارینا کیش

مجموعه آبی هتل مارینا پارک کیش از بخش‌های پرطرفدار این هتل است که میهمانان مقیم هتل می‌توانند از امکانات تفریحی آن ‌برخوردار شوند. از خدمات مجموعه آبی هتل می‌توان به سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، ماساژ تایلندی، سونا بخار، حوضچه آب سرد و کلوپ‌ورزشی اشاره کرد. ناگفته نماند که ورود کودکان زیر پنج سال به استخر هتل مارینا کیش ممنوع است که بانوان و آقایان نباید در سانس خود کودک کم‌سنی را به مجموعه آبی هتل ببرند. اقلام موجود در استخر شامل دمپایی مخصوص برای هر نفر، کمد جداگانه، سشوار و حوله است.

معرفی هتل مارینا پارک کیش _ امکانات و رستوران

رستوران باغ گل کاغذی

رستوران باغ گل کاغذی در محوطه خارجی این هتل کیش قرار دارد که شما می‌توانید در فضای باز و زیبای این رستوران ساعت‌ها بنشینید و غذایی لذیذ را میل کنید. تنوع گیاهی بالا در محوطه این رستوران و وجود چندین آلاچیق باعث زیباتر دیده شدن رستوران باغ گل کاغذی شده است. تمامی وعده‌های غذایی در رستوران باغ گل کاغذی سرو می‌شود که شما در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را میل کنید.

کافی شاپ هتل مارینا کیش

هتل مارینا که یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش است، دارای یک کافی‌شاپ است که در طبقه همکف هتل قرار دارد. شما برای صرف انواع دسر و شیرینی، انواع نوشیدنی و کیک، میان‌وعده و... می‌توانید به کافی‌شاپ هتل مراجعه کنید. اگر به قهوه علاقه داشته باشید، بدون‌شک قهوه‌های این کافه طعم بی‌نظیری برای شما خواهند داشت، پس در هنگام اقامت خود حتما یک‌بار قهوه‌های لذیذ کافی‌شاپ هتل مارینا را میل کنید. فضای این کافی‌شاپ بسیار آرام و دلباز است؛ ازاین‌رو می‌توانید با عزیزان خود ساعت‌ها در آن‌جا به گفت‌وگو و استراحت بپردازید.

معرفی هتل مارینا پارک کیش _ امکانات و رستوران

امکانات ماساژ هتل مارینا پارک کیش

امکانات ماساژ هتل مارینا کیش شامل موارد زیر است:

  • ماساژ با شیر و عسل
  • ماساژ ماروتراپی
  • ماساژ با سنگ داغ
  • ماساژ یار پینگ
  • امکانات ماسور

امکانات اسپا هتل مارینا پارک کیش

اسپا هتل مارینا کیش شامل‌ موارد زیر است:

  • اسپای آرام: اسپای آرام روش خوبی برای رهایی از جسم و آرامش گرفتن است. این اسپا می‌تواند خستگی‌های روزمره شما را رفع کند.
  • اسپای صورت: در این اسپا تمامی امور لایه‌برداری صورت، اسکراپ، پیلینگ، ماساژ سر و استفاده از ماسک ورقه‌ای برای شما ارائه خواهد شد.
  • اسکراب جلبک دریایی و گل سبز: این اسکراب حاوی ترکیبات فوق‌العاده‌ای برای زیباسازی پوست صورت و بدن است. از خواص این اسکراب می‌توان به آبرسانی پوست، ضدچروک، درمان آفتاب‌سوختگی، روشن‌کننده پوست و تقویت‌کننده پوست اشاره کرد.
  • حمام ترکی: در این حمام می‌توانید از کیسه پشم شتر استفاده کنید تا بدن خود را بسیار تمیز شست‌وشو دهید. از سایر اقلام موجود در این حمام سنتی می‌توان به ماسک گل‌های زیبای سبز، جلبک دریایی، لیف مخصوص کف و شوینده مخصوص سر اشاره کرد. همچنین در حمام ترکی هتل می‌توانید از خدماتی چون‌ مشت‌ومال و رگ‌گیری استفاده کنید.

معرفی هتل مارینا پارک کیش _ امکانات و رستوران

باشگاه تندرستی هتل مارینا پارک کیش

در واقع هر فردی در سفر انتظارات بسیاری از امکانات تفریحی هتل خواهد داشت. در هتل مارینا کیش باشگاه تندرسی برای ورزش وجود دارد که مهمانان مقیم می‌توانند در اوقات فراغت خود به این باشگاه بروند. سالن تندرستی هتل‌ مارینا کیش دارای امکانات و تجهیزات بروز و پیشرفته‌ای است و فضای بزرگ و مناسبی برای ورزش دارد. از تجهیزات موجود در این باشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجهیزات ایروبیک
  • تجهیزات اسپینینگ
  • تمامی دستگاه‌های بدنسازی

مسیر دوچرخه سواری هتل مارینا پارک کیش

اگر به دوچرخه‌سواری علاقه داشته باشید می‌توانید در مسیر دوچرخه‌سواری هتل در کیش به انجام این تفریح بپردازید. مسیر مخصوص دوچرخه‌سواری هتل‌حدود دو کیلومتر طول دارد. شما می‌توانید در این مکان دوچرخه برقی یا معمولی را با هزینه مناسبی اجاره کنید و از آن‌برای ساعت‌های زیادی استفاده کنید.

مسیر پیاده روی هتل مارینا پارک کیش

پیاده‌روی نوعی ورزش هوازی بوده که فواید بسیاری برای سلامت بدنی دارد. مارینا پارک کیش محوطه بسیار بزرگی دارد که در محوطه آن یک مسیر مختص پیاده‌روی وجود دارد. شما در زمان اوقات فراغت خود می‌توانید در مسیرپیاده‌روی هتل به پیاده‌روی بپردازید. این مسیر مساحتی حدود 750 مترمربع دارد و در جای‌جای آن امکانات رفاهی و تفریحی‌مختلفی وجود دارد. این مسیر پیاده‌روی تا امتداد ساحل خلیج‌فارس کشیده شده است که شما در هنگام‌پیاده‌روی می‌توانید از تماشای مناظر زیبای اطراف لذت ببرید و خاطره خوشی از سفر خود را در ذهن‌تان ثبت کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha