۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۴۳
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85416882
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

تعداد مصدومین حوادث چهارشنبه آخر سال گلستان به ۲۲ نفر رسید

گرگان - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: براساس آخرین آمار جمع‌بندی شده، تا ساعت ۲۱ سه‌شنبه شب، تعداد ۲۲ نفر مصدوم ثبت شده است.

محمدجواد مقسمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد ۲۱ نفر مرد و یک نفر زن است.

وی افزود: ۱۴ نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شده و هشت نفر هم در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بستری هستند.

وی اضافه کرد: در شهرستان گرگان ۱۴ نفر، گنبدکاووس پنج نفر و شهرستان‌های خان‌ببین، کلاله و بندرگز هر کدام یک مصدوم داشتیم.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: هفت نفر از مصدومان زیر ۱۰ سال، هشت نفر بین ۱۱ تا ۲۰ سال، سه نفر بین ۲۱ تا ۳۰ سال و چهار نفر هم بیش از ۳۱ سال سن دارند.

مقسمی در خصوص نوع آسیب‌های وارد شده به مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال افزود: سوختگی درجه ۲ تعداد ۱۳ نفر، سوختگی درجه یک تعداد پنج نفر، تروما هم چهار نفر داشتیم.

وی ادامه داد: سه نفر از ناحیه سر، ۶ نفر از ناحیه دست، ۲ نفر از ناحیه پا، ۶ نفر از ناحیه چشم و مولتی تروما نیز پنج نفر مصدوم ثبت شده است.

مقسمی تاکید کرد: کل ماموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی ۶ مورد بوده که یک مورد درمان در محل و پنج مورد به بیمارستان منتقل شده است.

کشف هفت هزار مواد محترقه در مرکز گلستان

فرمانده انتظامی گرگان گفت: هفت هزار و ۶۲۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز در این شهر کشف شده است.

علی تجری به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه متهمان را شناسایی و موفق شدند ۱۵ نفر از آنان را حین فروش مواد محترقه در سطح شهر دستگیر کنند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان نیز گفت: ۸۰‌ پرسنل این سازمان در هفت ایستگاه عملیاتی به صورت استقرار ثابت با استفاده از هفت دستگاه موتور سیکلت پیشرو در سطح شهر مستقر هستند.

موسی‌الرضا صفری به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تا ساعت ۲۱ امشب، ۲۶ مورد حادثه به آتش‌نشانی گزارش شده و ۲ دستگاه تاکنون خسارت دیده‌اند.

وی ادامه داد: بیشترین تماس‌ها در سطح شهر در محلات شهرک سپاه، چناران و آیت‌الله کاشانی بوده است.

صفری افزود: عوامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان جهت مقابله با حوادث چهارشنبه سوری در آماده باش کامل قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha