۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۲۰
کد خبر: 85416925
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث چهارشنبه سوری ۱۰ مصدوم در ایلام بر جای گذاشت

۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۲۰
کد خبر: 85416925
حوادث چهارشنبه سوری ۱۰ مصدوم در ایلام بر جای گذاشت

ایلام - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بر اثر انفجار ترقه و آتش سوزی چهارشنبه سوری تاکنون ۱۰ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

صیدنور علیمرادی شامگاه سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این تعداد شامل هشت نفر در شهر ایلام و ۲ نفر در آبدانان است که از ناحیه دست، پا و چشم دچار سوختگی سطحی شده‌اند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون هیچ فوتی و مصدومیت شدید و قطع عضو در استان گزارش نشده است، گفت: در مجموع تا کنون ۶ مورد از ناحیه دست، ۲ مورد از ناحیه پا، یک مورد از ناحیه صورت و یک مورد نیز از ناحیه چشم بر اثر انفجار ترقه و آتش سوزی چهارشنبه سوری به مراکز درمانی منتقل شده اند.

علیمرادی افزود: چهارشنبه سوری در شهرستان آبدانان نیز ۲ مصدوم ۱۶ و ۱۴ ساله از ناحیه هر ۲ پا به علت انفجار ترقه‌های دست ساز داشته است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: همکاران ما در تمامی شهرستان‌های استان، در محل‌های برگزاری جشن چهارشنبه سوری مستقر هستند تا در سریعترین زمان ممکن به بالین مددجویان برسند.

علیمرادی اضافه کرد: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم تا در ادامه این شب مراقب سلامتی خود و عزیزانشان باشند.

به گزارش ایرنا، سوختگی و معلولیت ناشی از انفجار ترقه در چهارشنبه‌ آخر سال(چهارشنبه سوری) از مهم‌ترین حوادث روزهای آخر سال به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha