بیش از ۴۰ زوج جوان کنگاوری با حمایت کمیته امداد راهی خانه بخت شدند+فیلم

کنگاور - ایرنا - در آستانه عید نوروز و به همت خیرین، نیکوکاران و کمیته امداد شهرستان کنگاور، تعداد ۴۲ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد با اعتبار بیش از ۱۹ میلیارد ریال اهدا شد.

به گزارش ایرنا، رییس کمیته امداد امام (ره) کنگاور روز چهارشنبه در آیین اهدا این جهیزیه‌ها، با بیان اینکه کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد، اظهار کرد: پرداخت کمک هدیه ازدواج از اقدامات حمایتی کمیته امداد به منظور کمک به زوج‌های زیرپوشش است.

«مجتبی کابلی» گفت: اهدای جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش، کمک هدیه ازدواج به فرزندان مددجو، ارائه خدمات مشاوره و دوره‌های آموزشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در کمک به جوانان بوده است.

کابلی در ادامه افزود : امسال تعداد ۵۹ سری جهیزیه شامل یخچال، لباسشویی، جاروبرقی، گاز و تلویزیون به ارزش ۲۷ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال به مددجویان زیرپوشش این اداره اهدا گردیده است.

مدیر کمیته امداد کنگاور در پایان خاطرنشان کرد: هزینه تعداد ۱۸ سری جهیزیه توسط مرکز نیکوکاری امیرالمومنین(ع) به نیازمندان شهرستان پرداخت گردیده که با کمک خیرین و موسسات خیریه خارج از شهرستان بوده است.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha