۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85417289
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت پایگاه انتقال خون البرز در ایام نوروز

۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹
کد خبر: 85417289
فعالیت پایگاه انتقال خون البرز در ایام  نوروز

کرج - ایرنا - مدیرکل انتقال خون البرز گفت: پایگاه های انتقال خون این استان در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز فعال و آماده جمع آوری خون های اهدایی هستند.

دکتر " محمد میری " روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس پایگاه مرکزی انتقال خون البرز واقع در ۴۵ متری گلشهر کرج ، پایگا ه توحید درمیدان توحید کرج و پایگاه مهربانو در خیابان داریوش به اهدا کنندگان خدمات ارائه می کنند.

وی اضافه کرد: هر ساله با آغاز ماه مبارک رمضان با کاهش مراجعه اهداکنندگان مواجه می شویم که مقارن شدن تعطیلات نوروز با این ایام می تواند کاهش مراجعه و در نتیجه کاهش ذخایر خونی را به دنبال داشته باشد.

فعالیت پایگاه انتقال خون البرز در ایام  نوروز

وی گفت: در زمان حاضر وضعیت ذخایر خون در استان البرز قابل قبول است اما در تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان احتمال کاهش ذخایرخونی به ویژه گروه های منفی و پلاکت قابل پیش بینی است.

میری اظهار کرد : با تمهیداتی که سازمان انتقال خون برای این ایام در نظر گرفته است ، کارکنان خدوم انتقال خون در تعطیلات نوروز صبح ها و همچنین پس از افطار آماده خونگیری از اهداکنندگان و روزه داران خواهند بود.

وی گفت: رسانه ها می‌توانند با اطلاع رسانی در زمینه اهدای خون نقش موثری در افزایش آگاهی و شناخت مردم در این امر انساندوستانه داشته باشند.

فعالیت پایگاه انتقال خون البرز در ایام  نوروز

وی بیان کرد : انتظار می رود مردم نوعدوست استان البرز در ایام نوروز نیز یاری رسانی به بیماران نیازمند را فراموش نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha