۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰
کد خبر: 85417351
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث چهاشنبه سوری در ایلام ۱۷ مصدوم برجای گذاشت

۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰
کد خبر: 85417351
حوادث چهاشنبه سوری در ایلام ۱۷ مصدوم برجای گذاشت

ایلام - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بر اثر انفجار ترقه و آتش سوزی چهارشنبه سوری ۱۷مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

"صیدنور علیمرادی" روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این تعداد حادثه مربوط به چهارشنبه سوری از ابتدای اسفند تا ۲۲ این ماه ۱۷ در استان اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این حوادث تلفات جانی در پی نداشته اما ۱۰ نفر از ناحیه دست، سه نفر از ناحیه پا، سه نفر از ناحیه سر و یک نفر از ناحیه چشم دچار آسیب شده‌اند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: ۹ مورد از این حوادث در شهرستان ایلام، ۲ مورد در شهرستان آبدانان و یک مورد در شهرستان دره شهره اتفاق افتاده است.

علیمرادی گفت: تمامی این افراد به صورت سرپایی درمان شده و فقط یک نفر نیاز به جراحی داشته و هنوز در بیمارستان بستری است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: از همه کسانی که به توصیه‌های ایمنی عمل کرده تا آخرین چهارشنبه سال برای آنها بدون دغدغه سپری شود قدردانی می‌کنیم.

وی با قدردانی از تلاش نیروهای خدوم اورژانس ۱۱۵ ایلام، خاطرنشان کرد: همکاران ما در تمامی شهرستان‌های استان، در محل‌های برگزاری جشن چهارشنبه سوری مستقر بودند و در کمترین زمان ممکن در راستای خدمات رسانی به مصدومان وارد عمل شدند.

به گزارش ایرنا، سوختگی و معلولیت ناشی از انفجار ترقه در چهارشنبه‌ آخر سال(چهارشنبه سوری) از مهم‌ترین حوادث روزهای آخر سال به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha