۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85417372
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیست قیمت ساندویچ پانل های سقفی 3 و 5 قله

۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبر: 85417372
لیست قیمت ساندویچ پانل های سقفی 3 و 5 قله

یکی از پارامترهایی که ساندویچ پانل‌های سقفی را دسته‌بندی می‌کند، تعداد قله‌های آنها است. قله به معنی برآمدگی‌هایی است که روی پانل‌ها می‌بینیم. قیمت ساندویچ پانل های سقفی 3 و 5 قله متفاوت است. دلیل این تفاوت نیز تمایزی است که در عملکرد این دو نوع پانل سقفی می‌بینیم. در این مقاله با لیست قیمت ساندویچ پانل‌های سقفی 3 و 5 قله آشنا می شوید.

قله‌هایی که روی پانل‌ها طراحی می‌شوند، در مقاومتی که پانل‌ها در برابر عوامل طبیعی دارند تأثیرگذار است. حتی سرعت هدایت آب باران و برف به سمت ناودانی نیز تحت تأثیر تعداد قله‌ها است. از طرفی ظرفیتی هم که پانل‌های سقفی برای تحمل بار دارند، به نوعی با این ویژگی ارتباط دارد.

مجموعه بهترین تولید کننده ساندویچ پانل هر دو نوع پانل سقفی را با بالاترین کیفیت و طراحی استاندارد خدمت مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با تفاوت این دو نوع ساندویچ پانل سقفی و تأثیر تعداد قله‌ها روی عملکرد آنها بیشتر آشنا شویم.

منظور از قله در ساندویچ پانل چیست؟

لیست قیمت ساندویچ پانل های سقفی 3 و 5 قله

بیش از این که به قیمت ساندویچ پانل های سقفی 3 و 5 قله بپردازیم، بهتر است با مفهوم قله بیشتر آشنا شویم. قله در تعریفی ساده، برآمدگی‌های روی ساندویچ پانل سقفی است. به قله، گام نیز گفته می‌شود.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های ظاهری انواع ساندویچ پانل‌ها به همین قله‌ها برمی‌گردد. اما تأثیر آنها فقط در ظاهر نیست. این برآمدگی‌ها و فرورفتگی‌ها در میزان مقاومت ساندویچ پانل‌ها در مقابل عواملی مانند باد، باران، برف و... نیز تأثیرگذارند. به طور کلی هر چه تعداد گام‌ها بیشتر باشد، پانل‌ها مقاومت بیشتری خواهند داشت. در ادامه این دو نوع ساندویچ پانل سقفی را بررسی می‌کنیم.

ساندویچ پانل سقفی 3 قله

بر قسمت رویی این نوع ساندویچ پانل سه برآمدگی طراحی شده است. این سه برآمدگی با احتساب دو برآمدگی در دو طرف است. بنابراین در میانه این پانل‌ها یک برآمدگی و همین‌طور دو فرورفتگی یا شیار وجود دارد.

لایه‌های نازک دو طرف در این پانل‌ها، مانند پانل‌های سقفی دیگر، می‌توانند از گالوانیزه، آلومینیوم یا آلوزینک تولید شوند. فوم عایق بین آنها هم می‌تواند پلی‌اورتان، پشم سنگ یا پشم شیشه باشد.

عرض اصلی این پانل‌ها حدود 108 سانتی‌متر و عرض مفید آنها اغلب 1 متر است. منظور از عرض مفید، عرضی است که در نهایت بعد از نصب پانل‌ها خواهیم داشت. اگر مسئله حتی صرفه‌جویی در انرژی اولویت است، این پانل‌ها عملکرد خوبی را به نمایش خواهند گذاشت. چون ضریب انتقال حرارتی آنها پایین است.

ساندویچ پانل سقفی 5 قله

همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید، ساندویچ پانل سقفی 5 قله دارای 5 برآمدگی و در واقع 4 فرورفتگی است. طبق یک قاعده کلی که بالاتر نیز اشاره کردیم، مقاومت این نوع پانل‌های سقفی بیشتر از انواع 3 قله است. بنابراین در مناطقی که باد و باران بیشتری رخ می‌دهد، انواع 5 قله انتخاب مناسبی هستند.

تحمل پانل‌های 5 قله در برابر وزن نیز بیشتر از پانل‌هایی که قله یا گام کمتری دارند. از این رو از آنها در ساخت هواپیما، ساخت انواع سوله‌ها و پروژه‌ ساختمان‌های مقاوم استفاده زیادی می‌شوند. از لحاظ متریال اصلی نیز این پانل‌ها را می‌توانیم در انواع مختلف داشته باشیم.

جنس فوم عایق این پانل‌ها یکی از مواد پلی‌اورتان، پشم سنگ یا پشم شیشه است. همچنین لایه‌های دو طرف آنها می‌تواند در شکل‌های زیر تولید شود:

  • یک رو ورق
  • دو رو ورق
  • یک رو فویل
  • دو رو فویل
  • شادولاین

تفاوت ساندویچ پانل های سقفی 3 و 5 قله

تا به اینجا با ویژگی‌های این دو نوع ساندویچ پانل سقفی آشنا شدیم. در یک تعریف کلی می‌توانیم بگوییم که وجوه تمایز پانل‌های 3 قله و 5 قله در موارد زیر است:

  • مقاومت در برابر عوامل طبیعی
  • سرعت هدایت آب باران و برف به سمت پایین
  • ظرفیت تحمل بار
  • نفوذپذیری

و اما تفاوت اصلی دیگر این دو نوع پانل سقفی، قیمت آنها است. بله، هر چه تعداد قله‌های پانل‌ها بیشتر باشد، قیمت آنها نیز بیشتر است.

قیمت ساندویچ پانل های سقفی 3 و 5 قله

"تصویر ساندویچ پانل های سقفی 3 و 5 قله"

ویژگی‌های متعددی هستند که قیمت ساندویچ پانل سقفی را تعیین می‌کنند. از جنس ورق‌ها و فوم عایق (که مهم‌ترین شاخصه هستند) گرفته تا ابعاد، ضخامت، دانسیته، برند تولیدکننده و... . در این مطلب دیدیم که تعداد گام‌ها هم در تعیین این قیمت نقش مهمی دارند. بنابراین ساندویچ پانل‌های سقفی از این جنبه نیز به دو دسته تقسیم می‌شوند که هر دسته قیمت متفاوتی دارد.

تعداد قله

قیمت

ساندویچ پانل سقفی 3 قله

36228800-051

ساندویچ پانل سقفی 5 قله

36228800-051

لیست قیمت ساندویچ پانل های سقفی 3 و 5 قله

خرید ساندویچ پانل های سقفی 3 و 5 قله از بهترین تولید کننده ساندویچ پانل

به طور کلی ساندویچ پانل‌های 5 قله استقامت بیشتری نسبت به انواع 3 قله‌ای دارند. به تعبیری می‌توان گفت این پانل‌ها پایه‌های بیشتری برای تقسیم وزن در طول پانل یا مقاومت در برابر طوفان و باران دارند. از این رو در پروژه‌هایی که در شرایط محیطی خاص (طوفانی، رگباری یا...) قرار دارند، انتخاب انواع 5 قله هوشمندانه‌تر به نظر می‌رسد.

اما از آنجایی که هزینه ساندویچ پانل 5 قله نسبتاً بالاتر است، پیشنهاد می‌کنیم که پیش از سفارش محصولات، از مجموعه بهترین تولید کننده ساندویچ پانل مشاوره‌های لازم را دریافت فرمایید. بهترین تولید کننده ساندویچ پانل در این چند سال، ضمن اخذ استانداردهای ملی و بین‌المللی، به تولید میلیون‌ها متر مربع ساندویچ پانل پرداخته است. کارشناسان این مجموعه مفتخرند که مشاوره‌های لازم را به مشتریان گرامی ارائه داده و سفارش آنها را بر اساس الزامات پروژه ثبت می‌کنند. برای تماس با ما می‌توانید با شماره 36228800-051 در ارتباط باشید.

سؤالات متداول

1. قله در ساندویچ پانل چیست

قله یا گام به برآمدگی‌های ذوزنقه‌ای شکل روی پانل‌ها گفته می‌شود.

2. تعداد قله‌ها چه تأثیری در عملکرد ساندویچ پانل‌ها دارد؟

تعداد قله‌ها می‌تواند در پایداری پانل‌ها در برابر طوفان، باران‌های شدید و بار زیاد تأثیرگذار باشد.

3. ساندویچ پانل سقفی 5 گام برای چه پروژه‌هایی مناسب‌ است؟

پروژه‌هایی در محیطی که نزولات جوی بیشتری دارند، قرار است باز بیشتری را تحمل کنند یا در ساخت پانل‌های خورشیدی.

4. آیا ساندویچ پانل های سقفی 3 و 5 قله از بهترین تولید کننده ساندویچ پانل دارای تنوع رنگ هستند؟

بله، هر دو نوع پانل‌ها را می‌توانید در رنگ‌های گوناگون سفارش دهید.

5. برای سفارش ساندویچ پانل‌های 3 قله و 5 قله چطور اقدام کنیم؟

کافی است از طریق شماره‌ 36228800-051 با بهترین تولید کننده ساندویچ پانل در تماس باشید.

برای سفارش انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری با ما تماس بگیرید

بهترین تولید کننده انواع ساندویچ پانل های سقف و دیوار در ایران

05136228800

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha