اورژانس غرب خراسان به ۲۰ مصدوم چهارشنبه‌سوری امدادرسانی کرد

سبزوار- ایرنا - سرپرست اورژانس ۱۱۵ سبزوار اعلام کرد: نیروهای عملیاتی اورژانس در شهرستان های غرب خراسان دیشب به ۲۰ نفر که در حوادث چهارشنبه پایان سال آسیب دیده بودند، امدادرسانی کردند.

به گزارش ایرنا، دکتر غلامعباس کافی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: از مجموع افرادی که شب گذشته بر اثر انفجار مواد محترقه و آتـش سوزی دچار جراحت و سوختگی شده بودند هشت نفر دچار تروما، ۶ نفر سوختگی و ۶ نفر نیز از ناحیه چشم آسیب دیده بودند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی افزود: از این مصدومان هشت نفر به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار، پنج نفر به بیمارستان فوق تخصصی حشمتیه سبزوار، سه نفر به بیمارستان واسعی سبزوار، ۲ نفر به بیمارستان قمر بنی هاشم جوین و ۲ نفر نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان ولی عصر (عج) جغتای منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان و نیروهای عملیاتی اورژانس در شهرستان های غرب خراسان رضوی شب گذشته ۱۳۵ ماموریت را به سرانجام رساندند که از این تعداد ۱۱۳ ماموریت مربوط به حوادث غیرترافیکی و ۲۲ مورد نیز مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

نیروهای اورژانس به همراه تیم های واکنش سریع عملیاتی غرب خراسان رضوی شب گذشته در آماده باش کامل بوده و به آسیب دیدگان حوادث امدادرسانی کردند.

۶ بیمارستان، ۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران غرب خراسان رضوی در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد، خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha