مدیرکل ورزش و جوانان: کرمانشاه شانس نخست میزبانی مسابقات جهانی کونگ‌فو است

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در صورت برگزاری رقابت‌های جهانی کونگ‌فو این استان شانس نخست برگزاری این مسابقات در کشور است.

به گزارش ایرنا، منوچهر حاتمی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران رشته کونگ فو استان که در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، افزود: این رقابت ها امسال قرار بود با حضور ۶۵ کشور خارجی به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شود که به دلیل تغیر و تحولاتی که در فدراسیون انجام شد، حامی مالی از تامین هزینه های آن خودداری کرد.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات، زیرساخت ها و برنامه ریزی های لازم برای میزبانی این مسابقات در استان کرمانشاه انجام شده بود افزود: این رقابت ها در حال حاضر مسکوت مانده است و در صورت اینکه سال آینده در ایران برگزار شود بدون شک تنها میزبان آن کرمانشاه خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: استان کرمانشاه در مسابقات مختلف بین المللی از جمله رقابت های آسیایی کونگ فو توانست کارنامه قابل قبولی در برگزاری این رقابت ها داشته باشد که همین امر موجب شده فدراسیون کرمانشاه را به عنوان میزبان رقابت های جهانی معرفی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان: کرمانشاه شانس نخست میزبانی مسابقات جهانی کونگ‌فو است

حاتمی یادآور شد: این استان به دلیل داشتن استعدادهای بالایی در رشته کونگ فو در حال حاضر جزو استان های مطرح این رشته در کشور شناخته می‌شود به طوری که تاکنون قهرمانان زیادی را در رده های سنی مختلف در عرصه ملی و بین المللی به جامعه ورزش معرفی کرده است.

وی همچنین با قدردانی از تلاش های هیات کونگ فو کرمانشاه در طول یکسال گذشته گفت: از اعضای این هیات، ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته در استان انتظار می رود همچون گذشته با اتحاد و همبستگی مثال زدنی خود رویدادهای بزرگ دیگری را در سال اینده رقم بزنند.

مدیرکل ورزش و جوانان: کرمانشاه شانس نخست میزبانی مسابقات جهانی کونگ‌فو است

به گزارش ایرنا، رضا حیدری، رییس فدراسیون کونگ فو ششم دیماه امسال در سفر به استان کرمانشاه اعلام کرد: با توجه به شرایط لازم این استان برای میزبانی مسابقات جهانی کونگ فو و بازدیدهای که از زیرساخت های آن به عمل آمده است کرمانشاه شانس نخست میزبانی این رقابت هاست.

این رقابت ها پیش بینی شده بود اسفندماه امسال در کرمانشاه برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha