۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۹
کد خبر: 85417601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه آثار معماری " غلامعلی نفیسی بهابادی " افتتاح شد

یزد- ایرنا- نمایشگاه آثار معماری " غلامعلی نفیسی بهابادی " روز چهارشنبه با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان در شهرستان بهاباد یزد افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، هفدهمین نمایشگاه داخلی و خارجی آثار معماری این هنرمند با عنوان ( شهر، هندسه زیبائی ) در قالب ۲۰۰ اثر حجمی معماری منبعث از هنر مفهومی و مفهوم گرائی در هنر در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد افتتاح و مورد بازدید مسئولان و شهروندان قرار گرفت .

این هنرمند در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: هنر ایران ماندگارترین هدیه‌ای است که قوم ایرانی به مردم جهان هدیه کرده است.

" غلامعلی نفیسی " افزود: نگاه زیبا شناسانه باهدف (نقصان و کمال ) این امکان را فراهم خواهد ساخت که پیام‌های ارزشی نهفته در همه پدیده‌های جهان هستی را به تصویر بکشد.

در این راستا (واقعه جهانی کرونا) به عنوان ساده ترین دستاویز محور اصلی خلاقیت های هنری این هنرمند در این نمایشگاه است که در پنج مبحث با عنوان ( کرونا و هنر مفهومی ) منبعث از پنج وضعیت کرونا در قالب بیان گرافیکی با عناوین کرونا و هندسه، کرونا و زمان، کرونا و زندگی، کرونا و جدال عقل و ایمان، کرونا و مرگ در قوالب مختلف حجم، قالی فرش و تابلو با ضرباهنگ نوزده (covid-۱۹ ) با مخاطبین به چالش کشیده شده است .

این نمایشگاه تا پایان ۲۴ اسفندماه جاری برای بازدید علاقمندان در دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد دایر است.

مرکز شهرستان بهاباد ۲۰ هزار نفری در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha