۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85417658
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دادستان: قزوین را به جهنم زمین خواران تبدیل خواهیم کرد

قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: پیرو تاکیدات مقامات قضایی مبنی بر جلوگیری از دست اندازی زمین‌خواران به منابع ملی و طبیعی و در راستای حفظ حقوق عامه، سال آینده با همکاری و هم افزایی مدیران و مشارکت مردم، قزوین را به جهنم زمین خواران تبدیل خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حسین رجبی در چهارمین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال اظهار کرد: در سال جاری با مشارکت دستگاه‌های متولی حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی بیش از ۳۸۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی رفع تصرف شد که یک اقدام بزرگ در راستای حفاظت از منابع طبیعی محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: بیش از هشت هکتار از حریم و بستر رودخانه‌ها که مورد دست اندازی قرار گرفته بود نیز آزادسازی شد که نشان از عزم ملی برای مقابله با زمین خواری است.

رجبی در این نشست بر آمادگی دستگاه ها برای صیانت از اراضی ملی و کشاورزی و جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: مقابله با زمین خواری و تغییر کاربری غیرمجاز به عنوان یک اولویت در دستور کار دستگاه قضایی است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین یادآور شد: ۲۶ هزار سند که از سال ۹۰ در مجموعه قضایی این استان توقیف شده بود، برای نخستین مرتبه در کشور با پیگیری مدیران ارشد قضایی رفع توقیف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha