۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85417721
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار رسانه صهیونیستی درباره از بین رفتن جایگاه تل‌آویو در سازمان ملل

تهران-ایرنا- یک رسانه رژیم صهیونیستی با اشاره به حمله وزیر خارجه این رژیم به سازمان ملل، درباره از بین رفتن جایگاه آن در این سازمان هشدار داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی از رویکرد «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم اسرائیل در حوزه سیاست خارجی انتقاد و وی را به شوالیه ای در سرزمین کوتوله ها تشبیه کرد.

این رسانه صهیونیستی، اظهارات روزهای اخیر کاتس علیه سازمان ملل و نهادهای وابسته به آن را یادآور شد و افزود: اقدامات وزیر خارجه برای از بین بردن اعتبار سازمان ملل به معنای از بین بردن جایگاه بین المللی اسرائیل است.

به گزارش ایرنا، وزیر خارجه رژیم اشغالگر روز دوشنبه در نامه ای وقیحانه به «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل، وی را به نژادپرستی متهم کرد.

کاتس در این نامه گفته بود که اگر غیریهودی ها در عملیات «طوفان الاقصی» کشته شده بودند واکنش سازمان ملل به شکل دیگری بود.

این اولین بار نیست که رژیم صهیونیستی در اقدامی فرافکنانه، تلاش می کند تا نهادهای بین المللی را مجبور به سکوت در قبال جنایات این رژیم در غزه کند.

رژیم صهیونیستی اخیرا کارکنان آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را متهم به همکاری با مقاومت فلسطین کرده و خواستار تحریم آن شده بود.

رژیم اشغالگر در جنگ علیه غزه، تاکنون بیش از 31 هزار زن، کودک و غیرنظامی فلسطینی را شهید و حدود 2 میلیون نفر را آواره کرده است. آزادی خواهان در سراسر جهان در تظاهرات های اخیر، جامعه جهانی و نهادهای بین المللی را به خاطر سکوت در قبال این جنایات، شریک جرم این رژیم اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha