عوامل نزاع منجر به قتل در ارومیه دستگیر شدند

ارومیه- ایرنا- رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: عوامل نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از محلات ارومیه با سرعت عمل پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صادق شکری روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: طبق اعلام مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل و انتقال یک نفر مقتول به بیمارستان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات اولیه کاراگاهان جنایی مشخص شد که مقتول با چهار نفر دیگر به علت اختلافات قبلی درگیر شده و به قتل رسیده است.

رییس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: به جهت حساسیت موضوع، دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره جنایی استان قرار گرفته و با بکارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم و مهندسی اجتماعی تمامی متهمان دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی اظهار کرد: متهمان در مواجهه با دلایل و مدارک کافی، به جرم ارتکابی با انگیزه اختلافات قبلی اعتراف کردند.

سرهنگ شکری اشاره به اینکه در این راستا چهار متهم دستگیر شدند، افزود: پلیس به‌طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می رود شهروندان ضمن همکاری مستمر با پلیس با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha