۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85417753
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه‌های یوم‌الله ۱۲ فروردین در چهارمحال و بختیاری تشریح شد

شهرکرد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تشریح برنامه‌های یوم‌الله ۱۲ فروردین در استان، گفت: نشست‌های تبیینی در راس برنامه‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، موسی انصاری روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری یوم‌الله ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس افزود: علاوه‌بر فضاسازی شهرها و روستاهای استان در راستای گرامیداشت روز جشن تثبیت انقلاب اسلامی، برگزاری برنامه‌های تبیینی و اقناعی به ویژه برای نسل جوان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در ماه رمضان قرار داریم و ۱۲ فروردین امسال با این ماه مبارک تقارن پیدا کرده است از همین رو از ظرفیت مساجد و حسینه‌ها استفاده می‌شود و با سخنرانان و مداحان هماهنگ شده تا در خصوص دستاوردهای نظام اسلامی و امیدآفرینی تبیین‌گری کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دشمن پس از آنکه با حضور مردم در پای صندوق‌های رای، ناکام ماند اکنون بار دیگر تلاش دارد تا با وارد کردن هجمه یاس و ناامیدی را در جامعه حاکم کند که در همین رابطه باید هشیار و آگاه بود.

انصاری افزود: روز جمهوری اسلامی به عنوان ماندگارترین روزهای کشور باید به بهترین شکل گرامی داشته شود.

وی در ادامه به روز جهانی قدس نیز اشاره کرد و گفت: با حرکتی که در روز جهانی قدس انجام خواهیم داد یک بار دیگر برای آزادی مردم فلسطین با مسلمانان جهان هم‌صدا و همگام خواهیم شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای زمینه‌سازی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس که بی‌شک حضور پررنگی خواهد بود از روز ۱۲ فروردین فضاسازی خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، ۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است، مردم با رای خود به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha