۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۱۵
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85418024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: بستر لازم برای حل مشکلات صنایع با تامین اجتماعی فراهم شود

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: باید بستر لازم برای حل مشکلات صنایع و بنگاه های اقتصادی با تامین اجتماعی با استفاده از ظرفیت های قانونی از جمله شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد چهارشنبه شب در شصت‌ و یکمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی همدان برگزار شد، افزود: برای حل ۲ موضوع مطرح شده در این زمینه باید مکاتباتی با سازمان تأمین‌اجتماعی انجام و این موضوعات به شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سطح ملی نیز منتقل شود.

وی افزود: همچنین مسائل طرح شده از طریق کارگروه مقررات‌زدایی وزارت امور اقتصادی و دارایی پیگیری شود.

استاندار همدان گفت: زمانی که فعالین اقتصادی ثبت سفارش می‌کنند اگر بیش از ۶ ماه تخصیص ارز به طول بیانجامد مجدد باید فرآیند از ابتدا طی شود و باید درخواست کنیم تمدید دوره ۶ ماهه تخصیص ارز به عهده استان‌ باشد.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های انقباضی برای کاهش تورم و مدیریت مالی، تسهیل در روند دریافت تسهیلات برای مجموعه‌های تولیدی جهت سرمایه در گردش و سرمایه‌گذاری در راستای حمایت از تولید، افزایش تولید و اشتغال صورت پذیرد.

در این نشست مقرر شد، مکاتباتی با سازمان تأمین‌اجتماعی انجام و موضوعات مطرح شده در جلسه به شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سطح ملی برای تصمیم گیری نهایی انتقال داده شود.

در ادامه جلسه فعالان اقتصادی خواستار تمدید دوره ۶ ماه تخصیص ارز به استان‌ ها شدند.

فعالان اقتصادی و صاحبان واحدهای تولیدی همدان همچنین در این جلسه خواستار افزایش تسهیلات حمایت از تولید و اشتغال شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha