۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۳۹
کد خبر: 85418111
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهدی‌پور: شهرآورد تاکتیکی را شاهد بودیم/ از هواداران معذرت می‌خواهیم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال ضمن عذرخواهی از هواداران گفت: امروز شهرآورد تاکتیکی را از دو تیم شاهد بودیم که هواداران از دیدن آن لذت نبردند.

به گزارش ایرنا، مهدی مهدی‌پور پس از تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس در شهرآورد ۱۰۳ پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظرم امروز دربی تاکتیکی را از دو تیم شاهد بودیم و قبول دارم که اصلا فوتبال تماشاگرپسندی را از دو تیم ندیدیم.

وی با اشاره به اینکه در بعضی مواقع فوتبال زیبا مخصوصا در شهرآورد فدای منافع تیم‌ها می‌شود، خاطر نشان کرد: از چنین بازی کسل کننده‌ای عذرخواهی می‌کنم. امروز فوتبال زیبا فدای منافع تیم‌ها شد.

بازیکن استقلال در پاسخ به این سوال که داوری را در این بازی چگونه دیدید، بیان کرد: با بودن VAR بنظرم صحبت کردن راجب داوری جالب نیست و باید به نظر داوری احترام گذاشت.

مهدی‌پور ادامه داد: امروز استقلال در کار دفاعی فوق‌العاده عمل کرد و در دیگر سمت، پرسپولیس موقعیتی نداشت. در این بازی توپ بیشتر در زمین پرسپولیس بود. امروز فوتبالی نبود که هوادار از آن لذت ببرد چرا که بازی تاکتیکی از دو تیم شاهد بودیم. من از هواداران استقلال بابت این بازی حوصله‌بر عذرخواهی می‌کنم چراکه تماشاچیان در هر جای کشور از این بازی لذت کافی نبردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha