۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۳۵
کد خبر: 85418117
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رضاوند: پولی که به ما دادند مشکلی را حل نمی‌کند

۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۳۵
کد خبر: 85418117
رضاوند: پولی که به ما دادند مشکلی را حل نمی‌کند

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: فعلا پولی برای ما واریز نشده و فقط پاداش چند بازی اخیر را دادند که این پول مشکل ما را حل نمی‌کند.

به گزارش ایرنا، آرش رضاوند پس از تساوی بدون گل شهرآورد ۱۰۳ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم در آخر به هدفمان برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هواداران از این بازی لذت بردند یا نه، گفت: نیمه اول بازی خوبی بود اما نیمه دوم نه. این نتیجه بیشتر به نفع ما بود.

رضاوند در مورد صحنه مشکوک نیمه اول که پرسپولیسی‌ها معتقد به پنالتی بودند، عنوان کرد: به نظرم توپ رد شده بود. من خودم تکل زده بودم و ندیدم اما VAR وجود داشت و اگر پنالتی بود، داور می‌گرفت.

هافبک استقلال در خصوص صحبت‌های محمد نوازی در خصوص اینکه کمبود بازیکن در این تیم وجود دارد، بیان کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم. ذهنیت کادرفنی را نمی‌دانیم. تلاش می‌کنیم در این شرایط بد بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه استقلال گفت: ما واقعا مشکل داریم. من خودم ۳۰ درصد از قراردادم را گرفتم. قراردادم را کم کردم و حالا شده ۳۵ درصد. الان هم شب عید است و ۴۵ درصد از پارسال طلب داریم. فعلا پولی برای ما واریز نشده و فقط پاداش چند بازی اخیر را دادند. این مشکل ما را حل نمی‌کند. این پول‌ها برای ما هیچ ارزشی ندارد. حداقل پول امسال را بدهند. ۹ ماه است بازی می‌کنیم و ۳۵ درصد واقعا کم است. ما صدر جدولیم و منتظر حمایت باشگاه هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha