۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۰۹
کد خبر: 85418229
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرط و شروط طبیعت گردی نوروزی در مازندران +فیلم

۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۰۹
کد خبر: 85418229
شرط و شروط طبیعت گردی نوروزی در مازندران +فیلم

نوشهر- ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر از آغاز فعالیت ۳۱ گروه گشت حفاظتی از ۲۷ اسفندماه جاری به منظور نظارت، پییشگیری و برخورد با قاچاقچیان و حمل چوب آلات جنگلی در ایام نوروز در این خطه غربی استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آسیب رساندن به درختان، جنگل ها، مراتع و دیگر عناصر طبیعت و آلوده کردن محیط زیست و قاچاق چوب به عنوان معضل ادامه داری است که در عرصه های جنگلی غرب مازنداران رخ می دهد و به همین خاطر واحد یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر از شهروندان خواسته در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و آتش سوزی های احتمالی و قاچاق چوب در عرصه های جنگلی، مرتعی و اراضی ملی موضوع را از طریق شماره تلفنهای ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

حوزه منابع طبیعی نوشهر ـ رویان با ۱۶۸ هزار هکتار مساحت دارای ۹۰ هزار هکتار جنگل و ۳۵ هزار هکتار مرتع است و مجموع مساحت آبادی‌ها و مستثنیات آن نیز در حدود ۴۳ هزار هکتار برآورد می‌شود.

استان مازندران ۲ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری دارد که یکی در غرب مازندران به مرکزیت نوشهر و دیگری شرق مازندران به مرکزیت ساری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha