۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85418390
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت‌های گردشگری خلخال مورد غفلت قرار گرفته است

اردبیل- ایرنا - امام جمعه خلخال گفت: در حالی ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان در گذشته مورد غفلت قرار گرفته است که استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند در توسعه شهرستان و حل مشکل اشتغال منطقه مفید و موثر واقع شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام کریم اسدی روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال اظهار کرد: در گذشته ظرفیت‌های گردشگری منطقه آنچنان که باید برای توسعه و رونق اجتماعی و اقتصادی این شهرستان مورد استفاده قرار نگرفته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروز امسال گفت: هر چند شاید به لحاظ این تقارن آمار گردشگران و میهمانان ورودی به این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته کاهش یابد ولی با این حال انتظار از مسئولان اجرایی اتخاذ تمهیدات لازم برای استقبال از گردشگران و میهمانان نوروزی است.

حجت‌الاسلام اسدی با اشاره به وجود ظرفیت‌های خدادادی و طبیعی منطقه برای توسعه گردشگری شهرستان و همچنین استفاده از این ظرفیت برای حل معضل ریشه‌دار بیکاری در منطقه اظهار داشت: انتظار هم از مسئولان استانی و هم شهرستانی تلاش مضاعف برای استفاده از این ظرفیت جهت توسعه شهرستان و زمینه‌سازی برای اشتغال جوانان در صنعت گردشگری است.

وی با بیان اینکه خلخال همواره در موضوع توسعه فعالیت‌های قرآنی از شهرستان‌های پیشتاز و سرآمد استان اردبیل و کشور بوده است، خواستار افزایش فعالیت‌های قرآنی و توسعه برنامه‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در ماه مبارک رمضان شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال گفت: انتظار از دستگاه‌های فرهنگی و متولی برنامه‌های قرآنی از جمله اداره تبلیغات اسلامی، اوقاف امور خیریه فرهنگ و فرهنگ و ارشاد اسلامی بسط و توسعه فعالیت‌های قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان با بکارگیری ظرفیت و توان کاری و اجرایی این ادارات است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha