تشکیل کمیته همکاری ایران و قزاقستان در زمینه ارتقای سلامت

تهران - ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل کمیته مشترک ارتقای همکاری‌ حوزه سلامت بین ایران و قزاقستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه هفتمین اجلاس وزرای بهداشت کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای با اشاره به افزایش تولید و صادرات دارو و تجهیزات پزشکی از سوی ایران به قزاقستان، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس وضعیت سلامت در غزه و همچنین تامین سلامت کودکان مظلوم غزه را ارائه و از حقوق این مظلومان، دفاع می‌کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه متاسفانه با جنایات رژیم صهیونیستی هر روز تعداد زیادی از کودکان در غزه به شهادت می رسند، افزود: سازمان‌های بین المللی در ایفای نقش موثر در جلوگیری از بروز جنایات گسترده صهیونیست‌ها، موفق نبوده اند و امیدواریم اجلاس‌هایی مانند کشورهای شانگهای که غیرمتعهد و مستقل هستند بتوانند نظم نوین بین المللی ایجاد کنند تا موجب بازدارندگی از جنایات رژیم صهیونیستی شوند.

عین اللهی تاکید کرد: جامعه پزشکی سراسر جهان نسبت به جنایات گسترده صهیونیست‌ها و عدم تامین سلامت در غزه، معترض و خواستار بهبود وضعیت سلامت برای مردم مظلوم این منطقه از جهان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha