۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85418409
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان: خدمات شهرداری باید جامع و عادلانه باشد

کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: خدمات شهرداری باید در تمام نواحی و بخش‌های شهر عادلانه و متوازن باشد همگان بتوانند به صورت یکسان از مزیت‌ها و دستاوردهای آن بهره‌مند شوند.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی روز پنجشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از طرح های عمرانی بلوار شهید باکری (بلوار شهردار) کاشان افزود:حضرت علی(ع)در نامه ۵۳ خطاب به مالک اشتر می فرمایند که من تو را به مصر فرستادم تا سرزمین مصر را آباد کنی و امروز شهرداری کاشان چندین افتتاح داشت و این موجب رضایت و خرسندی مردم خواهد شد.

وی اظهار کرد:ایجاد پایش تصویری در ۵۰ نقطه شهر که کمک بزرگی به ساماندهی ترافیک می کند،افتتاح بلوار شهید سردار باکری و غیره گوشه ای از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه کاشان بیان کرد:خدمات شهرداری متوازن باشد و همه مردم در همه نقاط از امکانات شهرداری برخوردار شوند.

شهردار کاشان هم در این مراسم گفت:از ابتدای شروع کارم در شهرداری ۱۰۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار را شروع کردیم،امروز ۲۲ پروژه عمرانی ازجمله بلوار شهردار،نقوی و چمن مصنوعی پارک لاله و مقبره عبدالرضا رواندی را افتتاح می کنیم.

کیومرث محمدپور افزود:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۲ هزار تن آسفالت در سطح شهر کاشان ریخته شد،نیاز شهر کاشان ۶۰۰ هزار تن آسفالت است که تلاش می کنیم سال آینده این میزان محقق شود.

وی اظهار کرد:اجرای طرح زیرگذر جهاد که به چهار هزار میلیارد ریال مناقصه گذاشته شده ،بلوار سردار کریمی که عملیات اجرایی آن سال ها عقب افتاده بود،اجرای سنگ فرش باغ فین،طراحی خیابان علوی،بلوار فرش،بوستان ولایت،ایجاد پنج بازار روز در مناطقی ازجمله مسکن مهر و ناجی آباد و غیره از برنامه های درحال اجراست.

شهردار کاشان بیان کرد: ۵۰ پایش تصویری دریافت شده و در نقاط مختلف شهر ازجمله بلوار امیرکبیر،بلوار امام رضا(ع) و غیره نصب شده است.

جدول گذاری،زیرسازی و آسفالت بلوارهای شهید باکری،شهید نقوی و اجرای چمن مصنوعی خزاق از طرح های افتتاحی امروز شهرداری کاشان است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha