۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85418447
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

افتتاح کلانتری فاز ۵ پردیس با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران

پزدیس - ایرنا - کلانتری فاز پنج مسکن مهر شهرستان پردیس در آیینی با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران و مسوولان محلی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، ساختمان کلانتری فاز ۵ شهر پردیس با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و فخاری استاندارتهران، قضاتلو فرماندار پردیس و شماری از مسئولان کشوری و محلی بهره برداری شد.

این ساختمان در زمینی به گستره ۳۳۰۰ مترمربع و با زیربنای ۹۸۴ متر مربع و اعتبار ۲۴۳ میلیارد ریال از پروژه‌های روبنایی بود که در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از پنج هزار و ۲۳ واحد مسکن مهر شهر پردیس با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران به بهره‌برداری رسید.

افتتاح کلانتری فاز ۵ پردیس با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران

با حضور وزیر راه و شهرسازی امروز پنج هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مهر پردیس تحویل مالکان شد.

رور پنجشنبه مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به همراه علیرضا فخاری استاندار تهران و هیات همراه برای افتتاح واحدهای مسکونی وارد پردیس شد.

بر اساس اعلام شرکت عمران شهرهای جدید، ۷۴۱ واحد در فاز ۵، ۳۳۰ واحد در فاز ۹ جدید، ۳۱۸ واحد در فاز ۹ قدیم، دو هزار و ۱۲ واحد در فاز ۸ و یک‌هزار و ۷۷۰ واحد در فاز ۱۱ شهر جدید واقع شده است.

 مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید: ارتقای کیفیت زندگی و زیست پذیری شهرهای جدید در  اولویت قرار گرفته است

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: تامین زیر ساخت ها ، ارتقای کیفیت زندگی و زیست پذیری شهرهای جدید در اولویت قرار گرفته است. 

سعید غفوری روز پنجشنبه در آیین افتتاح ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مهر پردیس ، اظهار داشت: رویکرد جدید وزارت راه و شهرسازی در یکسال گذشته ارتقای کیفیت زندگی و زیست پذیری درشهرهای جدید با تامین زیر ساخت های لازم برای زندگی در شهرهای جدید است. 

وی ادامه داد: شورای معاونین وزارت راه و شهرسازی هرهفته از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ برای تامین زیست پذیری شهرهای جدید و خدمات روبنایی مانند ساخت مدرسه، مسجد، بوستان، کلانتری  و مجموعه های ورزشی تشکیل می شود. 

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ضمن تقدیر از همیاری صندوق ملی مسکن، توضیح داد: برای تکمیل  و تحویل واحدهای افتتاحی امروز با همیاری صندوق ملی مسکن ۱۹۰۰ میلیارد تومان هزینه شده  است. 

وی با بیان اینکه پیمانکاران خوشنام داخلی عملکرد خوبی داشتند، بیان کرد: پس از رفتن پیمانکار خارجی از تخصص پیمانکاران داخلی بهره بردیم که عملکرد بسیار خوبی در ساخت  و تحویل واحدها داشتند و با تزریق منابع مالی به پروژه ها و پیمانکاران پیش بینی می شودکه ساخت واحدهای باقی مانده پیشرفت خوبی داشته باشند و تا هفته دولت سال آینده کار به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: از تمامی متقاضیان مسکن مهر پردیس به دلیل انتظار طولانی برای دریافت واحدهای خود عذر خواهی می کنم، مسکن مهر پردیس یکی از آخرین پروژه هایی بود که از انتهای دولت دهم بر جای ماند.

غفوری ادامه داد: ساخت ۱۰۰ پارک تا پایان  دولت در دستور کار هست که ساخت  ۴۳ بوستان در شهرهای جدید در حال انجام است و در هفته منابع طبیعی ۱۰۵ هزار  اصله درخت با دستور مقام عالی وزارت در هفته منابع طبیعی  در ایوانکی و سایر شهرهای جدید غرس شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:  پروژه های روبنایی با اعتبار بیش از ۳ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید

خلیل محبت خواه گفت: طرح های روبنایی در مساحتی بالغ بر ۶۰ هزار متر مربع و با اعتبار۳ هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال تکمیل و امروز با حضور وزیر راه و شهر سازی ، استاندار و سایر روسای استانی و شهرستانی  به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: علاوه بر ۵ هزار و ۳۲۰ واحد مسکونی، مدرسه ۵ کلاسه ، کلانتری ، مجتمع تجاری، اداری ، بوستان،المان شهر پردیس و سایر طرح ها  در فازهای جدید ۵، ۸، ۱۱، ۹ به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شهر جدید پردیس گفت: برخی از پروژه ها متوقف بودند و از دی ماه تاکنون فعال شدند و به بهره برداری رسیدند.

محبت خواه درباره واحدهای افتتاحی توضیح داد: ۷۴۱ واحد مسکونی در فاز ۵  ۳۳۰ واحد مسکونی  در فاز ۹ جدید  ۳۱۸ واحد در فاز ۹ قدیم  ۲ هزار  ۱۲ واحد در فاز ۸  و یک هزار و ۷۷۰ واحد مسکونی در فاز ۸ مسکن مهر پردیس به بهره برداری رسیدند.
محبت خواه ادامه داد: پروژه های روبنایی و خدماتی که امروز افتتاح شدند عبارتند از ؛یک باب مدرسه در فاز ۵  یک باب کلانتری در فاز ۵  یک باب مسجد در فاز ۸  یک میدان در فاز ۸  وساختمان اداری ،مجموعه فرهنگی هنری، ورزشی در فازهای ۸ و  ۱۱ دو مجتمع  تجاری در فاز ۵ ،۶ و  بوستانها در فازهای ۵ ،۸ ،۹، ۱۱  به بهره برداری رسیدند. 

شهرستان پردیس با جمعیتی  بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha