۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85418522
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بارندگی در سبزوار بیش از ۳۴ درصد کاهش یافت

۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبر: 85418522
بارندگی در سبزوار بیش از ۳۴ درصد کاهش یافت

سبزوار- ایرنا - اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: شهرستان سبزوار از ابتدای سال زراعی جاری (مهرماه) تاکنون ۵۸.۱ میلی‌متر بارندگی داشته است که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۴.۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش ایرنا و بر اساس گزارش تحلیلی که اداره کل هواشناسی استان از وضعیت بارندگی نیمه دوم سال جاری ارائه کرده است، میزان بارش‌های سبزوار در این مدت در مقایسه با دوره آماری نیز ۴۸.۳ میلی متر کاهش یافته است.

بر اساس این جدول، شهرستان سبزوار در نیمه نخست سال زراعی گذشته ۷۶.۵ و در دوره آماری نیز ۱۱۳.۴ میلی متر بارندگی داشته است.

داده های هواشناسی حاکی از آن است که میزان بارندگی سبزوار از ابتدای اسفندماه امسال تاکنون ۵.۳ میلی متر بوده، که این رقم در مدت مشابه پارسال ۳.۲ و در دوره آماری ۳۳.۹ میلی متر بوده است.

طبق جدول تحلیلی هواشناسی خراسان رضوی، در سال زراعی جاری شهرستان سرخس با ۱۴۴ میلی متر بیشترین بارندگی استان و بجستان با ۳۳.۹ میلی متر کمترین میزان بارش را به ثبت رسانده است.

میانگین بارندگی خراسان رضوی در سال زراعی جاری ۸۰.۳ میلی متر بوده است که این رقم در مدت مشابه پارسال ۷۰.۵ و در دوره آماری ۱۱۲.۱ میلی متر بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha