۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85418524
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رسانه صهیونیستی: موضع گیری فرمانده لشکر۹۸ مایه رسوایی است

تهران- ایرنا- روزنامه صهیونیستی«یدیعوت آحارنوت» به موضع گیری فرمانده لشکر ۹۸ ارتش رژیم اسرائیل درباره جنگ غزه واکنش نشان داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، یدیعوت آحارنوت با اشاره به اذعان یکی از فرماندهان ارشد رژیم صهیونیستی به شکست تل آویو در جنگ غزه نوشت: این موضع گیری کم از رسوایی ندارد و این اظهارنظر نشان دهنده خارج از کنترل بودن امور است که از هفتم اکتبر(آغاز عملیات طوفان الاقصی)، ارتش با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

این رسانه صهیونیستی افزود: اظهارات فرمانده لشکر ۹۸ ارتش اوج سرخوردگی نظامیان و رویکرد ضعیف رهبران سیاسی را نمایان کرد، این موضع گیری مهر تاییدی بر این مساله است که آنها که در جنگ شکست خورده اند، آنچه را که باید بگویند، بر زبان نمی آورند.

فرمانده لشکر ۹۸ ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه بر پذیرش شکست در برابر عملیات مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر اذعان و اعلام کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برخلاف وزیر جنگ و بسیاری از افسران بلندپایه ارتش، از پذیرش مسئولیت این شکست سر باز زد.

فرمانده لشکر ۹۸ ضمن انتقاد از بخش سیاسی رژیم صهیونیستی و اختلافات عمیق این بخش درباره جنگ غزه، گفت: سیاستمداران باید متحد شوند و به آنچه حق ما و سربازان کشته شده‌ است، عمل کنند.

اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی درباره نحوه مدیریت جنگ غزه اختلاف نظر دارند؛ در حالی که «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ و برخی دیگر خواهان در اولویت قرار دادن آزادی اسرای صهیونیست حتی به قیمت توقف جنگ هستند، نتانیاهو، «یوآو گالانت» وزیر جنگ و «رون درمر» وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی خواهان تداوم جنگ هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha