۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85418611
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سپاه بر جغرافیای نظامی و فکری دشمن سیطره دارد

۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبر: 85418611
سپاه بر جغرافیای نظامی و فکری دشمن سیطره دارد

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سپاه پاسداران امروز بر هیمنه و جغرافیای نظامی و فکری دشمن سیطره داشته و در اوج قدرت نظامی و معنوی است و این موضوع نیز متعلق به شهداست.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز شهدا و تجلیل از فرزندان شهدای بویین زهرا، اظهار کرد: ماندگاری و پایداری آرمان و ارزش های اسلامی در جامعه به پاس ایثار و از خودگذشتگی شهدا و خانواده آنان است در حالی که هزاران لحظه از لحظه های مقدس فرزندان شهدا در تاریخ انقلاب ثبت و بیان نشده است.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند، تاکید کرد: در حال حاضر ما قدردان لحظه های مقدس فرزندان شهدا هستیم و بدون شک وجود معنوی شما فرزندان در جامعه همواره سبب خیر و برکت برای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: شهداء و خانواده معظم شهدا بزرگترین سند افتخار ملت ایران هستند و از خداوند متعال بابت این نعمت الهی بسیار سپاسگزاریم، امروز ملت ایران به خاطر تربیت فرزندان قهرمان و شجاع خانواده شهدا در میدان نبرد به اوج قله رسیده و این رسیدن به اوج قله به خاطر مکتب اسلام و اهل بیت (ع) بوده است.

سردار رفیعی آتانی، فرزندان شهدا را صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران برشمرد و افزود: نظام سلطه در هشت سال جنگ تحمیلی با همه توان به ما حمله کرد و ما با دستان خالی و قلبی پرصلابت و ایمانی راسخ در مقابل آنها مردانه ایستادیم.

وی ادامه داد: امروز ما بعد از شهدا به خانواده و فرزندان آنان بدهکاریم، شما فرزندان شهدا ادامه دهنده راه و سیره پدران خود هستید و ملت ایران به وجود شما افتخار می کند.

وی، به رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قبال فرزندان شهدا اشاره کرد و گفت: سپاه به فرموده شهید سلیمانی، متعلق به سپاهی است که نمی خوابد و نباید بخوابد، امروز رسالت سپاه در قبال فرزندان شهدا و خانواده بزرگ آنان این است که هرگز نمی خوابد، چشمهایش همیشه بیدار و دستانش برروی ماشه به سمت دشمن است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: امروز هم دوستان و هم دشمنان می دانند که ما در اوج قدرت هستیم و برای دفاع از مکتب اسلام و ملت ایران و استمرار راه و سیره شهدا با هیچ کسی وارد معامله نمی شویم، اهل معامله نیستیم و فقط با خداوند متعال معامله خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha