۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85418715
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور ۲۰ قاری مطرح بین‌المللی در آیین ترتیل‌خوانی قرآن در بوشهر

بوشهر-ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در آیین ترتیل خوانی «نوای ملکوت» این استان ۲۰ قاری ممتاز و برجسته بین‌المللی مشارکت دارند.

سرهنگ علی غضنفری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برنامه معنوی نوای ملکوت که از هفته جاری با حضور اقشار مختلف مردم اجرایی شده به صورت زنده از شبکه استانی بوشهر پخش می‌شود.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده در ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان روزانه یک روحانی جز مدنظر برای ترتیل خوانی را مورد تحلیل و تفسیر قرار می‎‌دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: همچنین برنامه نوای ملکوتی در همه ۱۰ شهرستان استان برگزار می‌شود که در بخش‌های نونهالان و نوجوانان نیز برنامه‌های قرآنی مناسبی تدارک دیده شده است.

غضنفری عنوان کرد: استان بوشهر در کارنامه درخشان خود لقب پایتخت قرآنی را یدک می‌کشد که با چنین جایگاهی ترویج فعالیت‌های قرآنی در استان مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی گفت: این استان در عرصه قرآنی از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است به نوعی اکنون شمار قابل توجه از قاریان قرآن کشور در استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: امید است با برنامه‌ریزی انجام شده روزه‌داران بوشهری بتوانند از برکات ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را ببرند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha