۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۴
کد خبر: 85418781
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح گلگشت نوروزی شرکت نفت منطقه تربت‌حیدریه اجرا شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه از اجرای موفقیت آمیز طرح گلگشت نوروزی به منظور ارزیابی توان ارایه خدمات به زائران و مسافران در این منطقه خبر داد. 

جواد بلندی روز جمعه در جریان بازدید از جایگاه‌های سوخت تربت‌حیدریه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین مرحله طرح گلگشت نوروزی با شعار "سوخت، تلاش و آبادانی" همزمان با آخرین مرحله بازدید گروه معین منطقه در هفته جاری اجرا شد.

وی در بیان هدف اجرای طرح گفت: تیم گلشت نوروزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران باید دوباره اقدامات منطقه را در بازدید میدانی مسیرهای پرتردد از جمله تربت‌حیدریه که محل تلاقی گذرگاه شمال و جنوب کشور به سمت مشهد است مورد ارزیابی و پایش قرار ‌دهد.

بلندی با بیان این که مرحله دوم بازدید گلگشت نیز تا پایان تعطیلات نوروزی به اجرا در خواهد آمد گفت: معاونان و رییسان واحدهای کنترلی و نظارتی همراه با مسوولان روابط عمومی، از جایگاه‌های عرضه سوخت بازدید میدانی به عمل ‌می آوردند و موانع و مشکلات احتمالی را احصا می کنند تا نتیجه در رفع موانع پیگیری شود.

طرح گلگشت نوروزی شرکت نفت منطقه تربت‌حیدریه اجرا شد

وی افزود: طرح نظارت بر عرضه سوخت نوروزی در منطقه تربت حیدریه در راستای عرضه مناسب در حال انجام است و همه اقدامها در راستای افزایش رضایتمندی مردم به عنوان مصرف کنندگان نهایی است.

مدیر شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه تاکید کرد: این تلاش‌ها بایستی موجب افزایش رضایتمندی شود و اجرای طرحهای نظارتی هم برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی و رفع آنهاست.

رییس روابط عمومی منطقه تربت حیدریه نیز گفت: در این بازدیدها آزمایشهای کمی و کیفی، پایش وضعیت عمومی و نظافت جایگاه، موارد ایمنی و تکریم ارباب رجوع در دستور کار بازدیدکنندگان است.

علی نیرویی افزود:در راستای مسوولیت اجتماعی شماره تماس ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان به صورت ۲۴ساعته آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات هموطنان است.

به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای چهار ناحیه مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان است.

این شرکت سوخت‌رسانی جنوب خراسان رضوی، تامین قسمتی از نیاز مصرفی سوخت استان خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان را عهده‌دار است و انبار نفت این منطقه یکی از مبادی هشتگانه صادرات فرآورده‌های نفتی کشور است.

این منطقه دارای ۶۵ باب جایگاه عرضه سوخت مایع ، ۲ فروشندگی سکودار، ۱۲ فروشندگی فرآورده‌های نفتی معمولی و همچنین ۳۳ باب جایگاه عرضه گاز طبیعی با ۱۴۳ نازل فعال است.

ناوگان حمل و نقل منطقه تربت حیدریه نیز، دارای ۳۱۸ نفتکش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha