۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85419078
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خشت‌گذاری و افتتاح هفت طرح آموزش و پرورش اسلامشهر

۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸
کد خبر: 85419078
خشت‌گذاری و افتتاح هفت طرح آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر - ایرنا - هفت طرح آموزشی و ورزشی آموزش و پرورش اسلامشهر با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیاردریال روز جمعه با حضور نماینده مجلس و فرماندار اسلامشهر خشت گذاری و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز خانواده نجفی که دیرکل نوسازی مدارس استان تهران، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی و مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشتند، فرماندار اسلامشهر اظهار داشت: کمبودها و مشکلات ۱۰ ساله آموزش و پرورش این شهرستان در حال برطرف شدن است.

حسین حبیبی با بیان اینکه علاوه بر ساخت مدارس جدید، نوسازی، بهسازی و تجهیز مدارس نیز در حال انجام است گفت: در تلاش هستیم تا شرایط مطلوب تری برای تحصیل دانش آموزان در مدارس فراهم کنیم.

عملیات اجرایی احداث مدرسه ۱۲کلاسه خیری خانواده نجفی در اردیبهشت ماه سال جاری با زیر بنای یکهزا رو ۶۶۰ مترمربع آغاز شد و در کمتر از ۱۰ ماه با تمام امکانات کامل و مورد نیاز دانش آموزان از قبیل ۱۲ اتاق اداری و ۱۲ کلاس درس، آزمایشگاه و سالن چند منظوره احداث شده است.

خشت‌گذاری و افتتاح هفت طرح آموزش و پرورش اسلامشهر

همچنین در ادامه‌ خشت گذاری و آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه ۱۲ کلاسه خیری حسینی راد و مدرسه ۱۶ کلاسه شهرک امام خمینی ( مسکن مهر) انجام و همزمان ساخت ۲ سالن چند منظوره دبیرستان مشکات نور و هنرستان اسوه از محل کمک های خیرین و اعتبارات سازمان نوسازی مدارس استان تهران نیز آغاز شد.

در ادامه با حضور مسئولان چمن مصنوعی دبیرستان های شهید رجایی و ناصری منش نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی پایتخت واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha