دادستانی عملکرد مدیران برای احداث پارکینگ در حریم بالیقلوچای را رصد می‌کند

اردبیل - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: عملکرد مدیران اجرایی درباره احداث پارکینگ در حریم رودخانه بالیقلو چای تحت رصد دادستانی است و اجازه تضییع حقوق عمومی به کسی داده نمی شود.

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، جلال آفاقی روز جمعه با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص احداث پارکینگ در حریم بالیقلوچای برای یک هتل و نگرانی جمعی از شهروندان اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم در دستگاه قضایی شخصا موضوع را رصد می‌کنم و اجازه تضییع حقوق عمومی به هیچ شخصی داده نمی‌شود.

دادستان اردبیل با تاکید بر ضرورت طرح منطقی دغدغه‌ها و مطالبه‌گری‌ها، مسئولان مرتبط را نیز بر استقبال از انتقادات سازنده و دلسوزانه و از سویی برشفاف‌سازی و تبیین لازم در ارتباط دوسویه با مردم در امور مربوط به مدیریت شهری فراخواند.

آفاقی افزود: بسیاری از شایعه‌ها در بستر فقدان اطلاعات و آگاهی است و در صورت شفاف‌سازی بسیاری از شائبه‌ها از بین می‌رود.

دادستان اردبیل با اشاره به اقدامات دادستانی در پیگیری موضوع مطرح شده در خصوص پارکینگ مقابل هتل مدنظر ادامه داد: هرچند موضوع مطرح شده با رعایت حقوق عمومی و برای استفاده عموم و حفظ حریم رودخانه و فضای سبز مطرح شده، اما به‌ لحاظ ضرورت بررسی دقیق و پیشگیری از هرگونه مشکلات احتمالی، در حال حاضر منتفی اعلام شده است.

آفاقی تاکید کرد: موضوع تحت رصد دادستانی است و هرگونه اقدام قضایی مورد نیاز صورت خواهد پذیرفت.

پارکینگ در حریم رودخانه بالیخلی‌چای اردبیل در جلوی هتل احداث نمی‌شود

این در حالی است که شهرداری اردبیل در اطلاعیه ای در این خصوص اعلام کرد: هیچ‌گونه مجوزی از سوی شهرداری اردبیل جهت احداث پارکینگ در مقابل هتل یاکاموز و حریم رودخانه صادر_نشده‌است.

بر اساس این اطلاعیه احداث پارکینگ در طرحح ساماندهی رودخانه بالیخلی‌چای در روبروی هتل نیز پیش‌بینی نشده و بنابراین از سوی کمیسیون ماده ۵ نیز ابلاغی مبنی بر احداث پارکینگ صورت نگرفته‌است و این موضوع از جانب شهرداری اردبیل از همان روزهای اولیه منتفی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha