راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار از رژیم اشغالگر صهیونیستی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شهرکرد-ایرنا- راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار از رژیم اشغالگر قدس در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی‌، بعد از اقامه نماز جمعه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در شهرکرد مرکز استان نیز این راهپیمایی از مقابل مصلای امام خمینی(ره) تا چهارراه ابوعلی‌سینا پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.

در این راهپیمایی علاوه بر نمازگزاران، استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد، جمعی از مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند.

راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار از رژیم اشغالگر صهیونیستی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای" مرگ بر اسراییل" ، "مرگ بر آمریکا "، "مرگ بر استکبار "، " رژیم صهیونیستی نابود باید گردد "، " این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده "، انزجار خود را علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، مردم غزه بیش از پنج ماه است که زیرسخت‌ترین بمباران و شکنجه‌های رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی در محاصره سخت و کامل نظامی قرار دارند.

نمازگزاران روزه‌دار استان به منظور حمایت از مردم مظلوم، مقتدر و مقاومت غزه و محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی با حضور در راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، ضمن محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی ، همبستگی و حمایت همیشگی خود را با غزه مقاوم اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha